واکنش اِروی رنار به مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش نامیت، سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به ماجرای مذاکره اش با فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد.

واکنش اِروی رنار به مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از امارات، با سرانجام جام ملت های آسیا 2019 برای ایران، کارلوس کی روش نیز به نقطه سرانجامی کار خود رسیده است. سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از 8 سال حضور روی نیمکت ایران و دو بار تجربه حضور جام ملت های آسیا، پیروز به کسب پیروزیت نشد و حالا بیش از هر زمان دیگری به نظر می رسد کی روش به سرانجام خط با فدراسیون فوتبال ایران رسیده و شایعاتی برای انتخاب جانشین او نیز مطرح شده است.

یکی از گزینه هایی که برای جانشینی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران مطرح شده، اِروی رنار است. سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش که در جام جهانی 2018 روسیه نیز مقابل ایران روی نیمکت مراکش نشسته بود. حضور او در صندلی ویژه استادیوم هزاع بن زاید شهر العین برای تماشای بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا نیز این موضوع را عنوان نمود که رنار جانشین کارلوس کی روش خواهد شد.

اِروی رنار تماشاگر دیدار امارات و قطر در استادیوم محمد بن زاید شهر ابوظبی نیز بود . رنار در واکنش به اینکه آیا قرار است برای راهنمایی تیم ملی ایران مذاکره ای داشته باشد، گفت: من اخیراً قراردادم را با فدراسیون فوتبال مراکش تمدید نموده ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 143

به "واکنش اِروی رنار به مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اِروی رنار به مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید