وبینار آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین برگزار می گردد

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با همکاری دفتر توسعه کسب وکار بین الملل و ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری صندوق پژوهش و فناوری گیلان، وبینار آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر فناوری رمزارز پایه و بلاکچین با موضوع بی اثر کردن تحریم ها برای عقد قراردادهای تجاری یا جذب سرمایه گذار خارجی اول خردادماه امسال به صورت مجازی برگزار می گردد.

وبینار آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین برگزار می گردد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

قراردادهای هوشمند، فناوری رایانه ای مبتنی بر بلاکچین و ارز رمز پایه هستند که امکان انعقاد قرارداد الزام آور، برگشت ناپذیر، شفاف، ایمن و غیرقابل ره گیری برای افراد دیگر را بر بستر بلاکچین فراهم می نمایند. این قراردادها می توانند به کسب وکارها یاری نمایند تا بدون احتیاج به استفاده از نظام بانکی برای نقل وانتقال وجه و بدون نگرانی از عواقب تحریم ها با ایران مبادله اقتصادی داشته باشند.

این وبینار با هدف آشنایی فناوران، کسب وکارها و سرمایه گذاران با قابلیت های فناوری قراردادهای هوشمند برای انعقاد قراردادهای تجاری و جذب سرمایه به صورت آنلاین در محورهای هدف از قرارداد هوشمند، مزایای استفاده از قرارداد هوشمند، مباحث فنی فناوری Smart Contract، نحوه بهره مندی از خدمات قراردادهای هوشمند، کاربرد قرارداد هوشمند در مقابل تحریم ها و جذب سرمایه گذار خارجی و تسهیل مراودات اقتصادی بین المللی برگزار خواهد شد.

شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور، دانشجویان، اساتید دانشگاه، شتابدهنده ها، صندوق های پژوهش و فناوری و دیگر فعالان و ذی نفعان زیست بوم فناوری کشور که تمایل دارند در عرصه بین المللی فعالیت داشته باشند می توانند در این وبینار حضور یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1597

به "وبینار آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وبینار آشنایی با قراردادهای هوشمند مبتنی بر بلاکچین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید