پالایش نفت پیروزی بزرگی مقابل قهرمان آسیا کسب کردند

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، حماد سامری عصر امروز جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل تیم پتروشیمی بندر امام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می کنم برگ برنده ما این بود که بازی را خوب آغاز کردیم، به رغم تفاوت های فاحش میان تیم امسال با تیم سال گذشته پالایش نفت آبادان چه به لحاظ مالی و چه بازیکن، اما همه دیدند که بازیکنان از جان مایه گذاشتند و مزد تمام تلاش هایشان را گرفتند.

پالایش نفت پیروزی بزرگی مقابل قهرمان آسیا کسب کردند

وی اضافه نمود: وقتی همگان اعم از بازیکنان، تماشاگران و مسئولان در کنار یکدیگر قرار می گیرند حاصل آن چیزی جز پیروزی نمی تواند باشد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان شرح داد: تماشاگران ما مانند همیشه عالی بودند و چه بهتر از این حضور پرشور و عالی می تواند تأثیر گذار و خوب باشد، این برد را بله همگان تبریک می گویم و امیدوارم همین نتایج را در بازی فینال تکرار کنیم.

به گزارش خبرنگاران، در چهارمین دیدار از بازی های نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آبادان عصر امروز تیم های بسکتبال آبادان و پتروشیمی بندر امام در محل سالن 17 شهریور آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 74 بر 65 به سود تیم پالایش نفت آبادان بله پایان رسید.

در این مصاف تیم پالایش نفت در نیبمه نخست پیروز میدان بود به طوری که کوارتر اول و دوم را با نتیجه 24 بر 19 و 23 بر 9 به سود خود به پایان رساند.

اگر چه تیم پتروشیمی بندر امام توانست در نیمه دوم بهتر ظاهر شود و در کوارتر سوم و چهارم با کسب نتیجه 19 بر 14 و 18 بر 13 این نتیمه را از آن خود کرد اما در نهایت این تیم پالایش نفت بود که با بازی درخشانش به خصوص در نیمه نخست و کسب امتیاز بالاتر پیروز مصاف شد تا به عنوان نخستین تیم راه یافته به مسابقه فینال خود را برای صف آرایی در برابر دومین تیم فینالیست یعنی شهرداری گرگان آماده کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 191

به "پالایش نفت پیروزی بزرگی مقابل قهرمان آسیا کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالایش نفت پیروزی بزرگی مقابل قهرمان آسیا کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید