چگونه کسب کار خود را در اینستاگرام متحول کنیم

به گزارش نامیت، رپرتاژآگهی - شبکه اینستاگرام که با هدف به اشتراک گذاشتن فیلم وعکس به وجود آمده است، امروزه به یکی از بزرگ ترین شبکه ها جهت رونق کسب وکار تبدیل شده است. به طوری که صاحبان مشاغل تبلیغ در اینستاگرام را جدی گرفته و سعی در جذب فالوور می کنند. چراکه می دانند با تبلیغ در اینستاگرام می توانند حرفه خود را به افراد بیشتری نشان دهند و در نتیجه بر تعداد مشتریان خود بیافزایند.

چگونه کسب کار خود را در اینستاگرام متحول کنیم

قبل از بررسی موضوعات مختلف بهتر است اول کمی با این شبکه آشنا شویم. اینستاگرام ابتدا توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر به وجود آمد و بعد از رشد چشمگیری که پیدا کرد توسط شرکت فیسبوک خریداری شد. از آنجایی که این شرکت متعلق به شرکت آمریکایی است. پس واژه هایی که در خصوص آن به کار می برند نیز ممکن است نامملوس باشد. در ادامه به توضیح بیشتر اصطلاحات اینستاگرامی و تاثیراتشان در کسب وکار می پردازیم.

  • فالوور و بهبود کسب وکار، واژه فالو به معنای دنبال کردن و فالوور نیز به معنای دنبال نماینده است. یعنی اگر فردی علاقمند به پیجی باشد می تواند او را دنبال یا فالو کند و اگر آن پیج در خواست او را قبول کرد می تواند جزء فالوورها یا دنبال نمایندگان آن پیج باشد. رقابتی که امروزه در پیج های اینستاگرامی وجود دارد بر تعداد فالوور ها می باشد. در واقع گاهی اوقات افراد با خرید فالوور در اینستاگرام یا دیگر شیوه ها سعی می نمایند تعداد ارقام فالوورهای خود را در قسمت فالووینگ بالا ببرند تا از مزیت های داشتن فالوور بالا برخوردار شوند.
  • کاربرد واژه پست، همانطور که اشاره شد اینستاگرام بستری برای اشتراک گذاری عکس یا فیلم می باشد. عکس یا فیلم هایی که ما در قالب پست منتشر می کنیم، در صفحه فید (صفحه ای که با ورود به اینستاگرام برای شما نمایش داده می شود) فالوورهایمان تعیین می شود و بر عکس در صورتی که فالوورها عکسی را اشتراک گذاری نمایند نیز برای ما قابل مشاهده می باشد. باتوجه به این موضوع کاربران اینستاگرام با ارئه عکس های مختلف در موضوعات متفاوت سعی در جذب فالوور ها می نمایند. در صورتی که هدف از اشتراک گذاری پست جذب فالوور باشد کیفیت عکس مطرح می شود، چراکه عکس های بی کیفیت نه تنها سبب جذب فالوور نمی شود بلکه ممکن است سبب ریزش آن نیز بشود.
  • کپشن و تاثیرش در جذب فالوور، گاهی اوقات عکس ها نمی توانند بیانگر تمامی اطلاعات باشند و خوشبختانه در اینستاگرام قسمتی به نام کپشن جهت توضیح عکس یا فیلم مورد نظر قرار داده شده و در این قسمت می توانید تمامی اطلاعات و توضیحاتی که می خواهید درباره عکس گفته شود بنویسید. در نوشتن کپشن باید دقت کنید که اگر این عکس جهت تبلیغ کارتان می باشد باید تمامی اطلاعات مورد نیاز برای کاربران آورده شده و با زبانی صمیمی و توام با احترام نوشته شود. همین موضوع می تواند سبب تبلیغ در اینستاگرام شود. گاهی اوقات بعضی افراد تصور می نمایند که نوشتن کپشن طولانی می توانند در جذب فالوور تاثیرگذار باشد. این درحالی است که نوشتن کپشن طولانی ولی بی کیفیت نه تنها سبب کسب فالوور نمی شود بلکه ممکن است تاثیر عکس هم داشته باشد.
  • هشتگ ها و تاثیراتشان در جذب فالوور، جهت دیده شدن پستتان در جست وجوی دیگران و در نتیجه افزایش فالوور و یا لایک می توانید ازهشتگ ها استفاده نمایید. هشتگ ها می توانند پست ها را دسته بندی نمایند و با توجه به این مطلب، با سرچ کردن موضوع مدنظر در قسمت جست وجو تمامی پست های مربوط به آن از پیج های مختلف آورده می شود. یکی از قابلیت هایی که به برنامه اینستاگرام افزوده شده است قابلیت نگه داری وsave هشتگ ها می باشد.
  • استوری های جذاب در حفظ فالوورها، نکته خیلی مهمی که بعد از کسب فالوور ها مطرح می شود حفظ آنها است. از آنجایی که اشتراک گذاری زیاد پست برای مخاطبان جالب نیست بهتر است اطلاعات یا عکس هایی که می خواهید به آن ها نشان دهید را درقالب داستان 24 ساعته یا همان استوری به نمایش بگذارید. در صورتی که بعضی از استوری ها برایتان مهم است و می خواهید تا بعد از 24 ساعت هم قابل مشاهده باشد آن را به قسمت هایلایت اضافه کنید.
  • کامنت فالوورها و تبلیغ در اینستاگرام، بعد از اینکه شما در صفحه خود پستی را به اشتراک گذاشتید فالوورهای شما بعد از تماشای عکس وخواندن کپشن نظرات خود را می توانند درباره آن بنویسند. این نظرات که به آن ها کامنت گفته می شود قابلیت مشاهده برای شما و تمامی فالوور ها می باشد. این در حالی است که در گذاشتن استوری نظرات تنها برای خود شما قابل مشاهده است. یکی از نکاتی که در فروش محصولات و یا ارائه خدمات اینستاگرامی مطرح می باشد کیفیت خدمات است. در صورتیکه خدمات با کیفیتی ارائه نشود و مشتری ناراضی باشد می تواند نظر خود را در پیج در قالب کامنت به دیگران بیان کند و این خود باعث از دست دادن اعتماد سایر فالوور ها شده و در استفاده از خدمات شما خودداری می نمایند. در حالیکه اگر بتوانید خدمات ارزنده و با کیفیتی را ارئه دهید با نظرات مثبت و حتی انگیزشی روبه رو می شوید و این نظرات یا کامنت ها می توانند فالوورهای شما را حفظ نمایند و نیز افرادی که از خدمات شما رضایت دارند می توانند سبب تبلیغ در اینستاگرام شوند و میزان فالوور های شما را افزایش دهند. یکی از نکاتی که سبب علاقمندی و پایداری فالوورها به پیج شما می شود، اهمیت دادن به فالوورها و پاسخ گویی به کامنت های آن ها در زیر پست و یا در دایرکت می باشد. معمولا افراد بعد از تماشای یک پست نظرات آن را هم می بینند و در صورتیکه متوجه شوند تعامل شما با فالوورهایتان زیاد است و به نظراتشان اهمیت می دهید و احترام می گذارید جذب پیج شما می شوند.
  • خرید لایک اینستاگرام، کاربرد کلمه لایک دقیقا متناسب با معنی آن که دوست داشتن می باشد است. کاربرد لایک تنها در نشان دادن علاقمندی به پست ها می باشد. برای مثال اگر شما از مطالب و یا عکس ویدیوی پستی خوشتان آمده با لمس قسمت قلبی شکل می توانید آن را لایک کنید. اما چه چیزی موجب نیاز به خرید لایک اینستاگرام می شود؟ یکی از موضوعاتی که در اینستاگرام برای مشاغل مختلف اهمیت دارد تعداد لایک ها یا تعداد افرادی است که آن پست را پسندیده اند. هرچه تعداد لایک ها بالاتر باشد نشان دهنده محبوبیت آن پست می باشد. فالوورها برای اعتماد به یک پیج علاوه بر توجه به نظرات به تعداد لایک ها هم وجه می نمایند و به مقایسه تعداد فالوورها و تعداد لایک ها می پردازند. به همین سبب گاهی اوقات خرید لایک اینستاگرام می تواند جهت اعتماد سازی مخاطب ارزشمند باشد. این خرید باعث می شود تا تفاوت فاحشی میان ارقام فالوورها و لایک ها به وجود نیاید.

خرید فالووراینستاگرام و تاثیراتش در رونق کسب وکار

یکی از راه ها برای کسب فالوور بیشتر، خرید فالووراینستاگرام می باشد. با توجه به این موضوع خیلی از مشاغل اینستاگرامی در شروع کار خود مقدار تعیینی از فالوور را خریداری می نمایند و سپس با پست های جذاب سعی بر حفظ آن ها می نمایند. ولی نکته ای که باید به آن توجه شود این است که چه مقدار فالوور خریداری شود؟ بعضی از کاربران در ابتدای امر مقدار زیادی فالوور خریداری کرده و بعد با ریزش آن روبرو می شوند. خرید فالوور باید مطابق هدف شما از کسب وکار باشد در صورتیکه شما قصد راه اندازی یک کسب وکار بسیار بزرگ را دارید و برنامه هدف مندی برای عده زیادی آماده کرده اید خرید فالوور به میزان زیاد می تواند به نیاز شما پاسخ گو باشد. البته مقداری ریزش همیشه طبیعی است و نباید توقع داشت که تک تک فالوورهای خریداری شده را بتوانید حفظ کنید چراکه سلیقه افراد متفاوت است و نمی توان رضایت همه افراد را کسب کرد. در صورتیکه قصد راه اندازی یک کسب وکار کوچک را دارید یا برنامه ای جذاب برای تعداد زیادی فالوور ندارید، می توانید در ابتدا تعدا کمی فالوور خریداری کنید و خدمات مناسبی به آن ها ارائه دهید تا خود فالوورها برای شما یک تبلیغ در اینستاگرام محسوب شوند.

فالوور ایرانی یا خارجی

یکی از سوالاتی که در خرید فالوور اینستاگرام مطرح می شود این است که فالووور خارجی بخریم یا ایرانی؟ بازهم همه چیز به هدف شما از افزایش فالوور بستگی دارد. در صورتی که تنها افزایش ارقام فالوورها در قسمت فالووینگ برای شما مهم است و برنامه خاصی در نظر ندارید و یا اینکه دارای پیج بین المللی هستید ومی توانید به زبان انگلیسی صحبت کنید می توانید از فالوورهای خارجی استفاده نمایید. ولی هدف شما اگر از راه اندازی پیج، کسب وکار و افزایش رونق آن است، فالوورهای خارجی، فیک و بی ارزش می شوند چراکه در واقع خریداران محصولات شما فالوورهای ایرانی یا همان فالوورهای واقعی می باشند. فالوور های خارجی یا فیک، از آنجایی که نمی توانند هیچ گونه ری اکشنی چون لایک و کامنت ارائه دهند بی ارزش هستند و فالوور های واقعی با دیدن تفاوت لایک ها و ارقام فالوور ها اعتماد خود را از دست می دهد که اعتمادسازی از مهم ترین نکات در کسب وکار های اینترنتی می باشد. خرید فالوور ایرانی علاوه بر افزایش میزان فالوورها می تواند در رونق کسب وکار شما هم تاثیرگذار باشد و سبب تبلیغ در اینستاگرام شود. فالوورهای ایرانی توانایی ابراز هرگونه ری اکشنی را نسبت به پست و استوری های شما دارد و آن ها را مقایسه می کند. از این رو سعی کنید کیفیت پست ها را اولویت خود قرار دهید.

نکته ی حائز اهمیتی که وجود دارد این است که قبل از راه اندازی یک پیج با تعداد زیادی فالوور حتما قوانین اینستاگرام را مطالعه نمایید و براساس آن سعی کنید فالوورها و لایک ها را خریداری کنید و سعی کنید قوانین را به درستی رعایت کنید تا پیجی امن و مطمئن داشته باشید.

در صورت تمایل به خرید فالوور اینستاگرام جهت تبلیغ در اینستاگرام می توانید به آدرس instagrm.ir مراجعه نمایید این سایت با ارئه خدماتی از قبیل فروش فالوور و لایک اینستاگرام و نیز فروش پیج و… می تواند به شما در این زمینه کمک نماینده باشد. همچنین در سایت instagrm می توانید به مطالعه اخبار های اینستاگرامی بپردازید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1513

به "چگونه کسب کار خود را در اینستاگرام متحول کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کسب کار خود را در اینستاگرام متحول کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید