کرمان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کاراته کشور

به گزارش نامیت، اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته نونهالان و نوجوانان کشور که به میزبانی اراک برگزار گردید، با قهرمانی تیم کرمان سرانجام یافت.

کرمان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کاراته کشور

هادی نخعی، عضو هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته نونهالان و نوجوانان کشور با حضور 360 ورزشکار از 31 استان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار گردید.

وی اضافه کرد: تیم کاراته استان کرمان در بخش نوجوانان به سرمربیگری علیرضا احمدى، مربیگری سجاد حاج غلامعلى و سرپرستی احسان رستگارى و در رده نونهالان به سرمربیگری رسول غزنوى، مربیگری حسین غزنوى و سرپرستی احسان رستگارى در این رقابت ها حضور یافت.

نخعی توضیح داد: در انتها این رقابت ها، تیم کرمان با کسب 2 مدال طلا بر سکوی قهرمانی تکیه زد، فارس با یک طلا و 2 برنز نایب قهرمان شد و تیم آذربایجان غربی با یک طلا و یک برنز به مقام سومی دست یافت.

وی یادآور شد: بر این اساس، محراب مددی ماهانی و طاها بشاورد، به ترتیب در اوزان 63- و 70+ کیلوگرم در بین 29 کاراته کا بر سکوی نخست ایستادند و با اقتدار در میان مدعیان کشورى، قدرت نمایى کردند.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 109

به "کرمان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کاراته کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کاراته کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید