کلوپ: بابت عملکردمان مقابل لسترسیتی توضیح خاصی ندارم، خودمان نبودیم و باختیم

به گزارش نامیت، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکرد تیمش مقابل روباه ها در لیگ برتر انگلیس راضی نیست.

کلوپ: بابت عملکردمان مقابل لسترسیتی توضیح خاصی ندارم، خودمان نبودیم و باختیم

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس در خانه لسترسیتی تن به شکست یک بر صفر داد تا فاصله اش با منچسترسیتی صدرنشین در کورس برای قهرمانی به 6 امتیاز افزایش پیدا کند، پس از این بازی با اشاره به این موضوع گفت: این اختلاف امتیاز زیادی است، در کنار این ما باید در بازی بعدی مان با چلسی مصاف کنیم. اگر به مانند این دیدار بازی کنیم، نمی توانیم به گرفتن منچسترسیتی در جدول فکر کنیم، اما اگر بازی معمول خودمان را به نمایش بگذاریم، می توانیم ببینم که چه خواهد شد. بابت عملکردمان مقابل لسترسیتی توضیح خاصی ندارم. یافتن توضیحی برای چنین عملکردی، نگرانی اصلی من است، نه منچسترسیتی.

وی اضافه نمود: ما بازی خیلی بدی را از خود به نمایش گذاشتیم، بنابراین لسترسیتی شایسته این برد بود. بازی عجیبی بود و ما به میزان کافی خوب نبودیم. از عملکردمان در این بازی زیاد خوشم نیامد، از این رو باید بهتر عمل کنیم. باید بهتر دفاع کنیم. معمولاً در کارهای دفاعی خوب هستیم اما توضیح دادن اینکه چرا در این بازی در کارهای دفاعی خوب نبودیم، سخت است. ما پیش از از این هم در بازی هایی عملکردی پایین تر از سطح عادی خود داشته ایم و توضیحی نمی شود در خصوصش داد.

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در خصوص پنالتی که مهاجم مصری اش در در دقیقه 15 از دست داد، گفت: صلاح را نمی توانیم سرزنش کنیم. او معمولاً از این موقعیت ها گلزنی می کند. محمد عضوی از تیم است و تیم معمولاً در جریان بازی تیم بهتر است. در این دیدار ما خودمان نبودیم و باختیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1887

به "کلوپ: بابت عملکردمان مقابل لسترسیتی توضیح خاصی ندارم، خودمان نبودیم و باختیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: بابت عملکردمان مقابل لسترسیتی توضیح خاصی ندارم، خودمان نبودیم و باختیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید