کونته: آتالانتا بهترین تیم حال حاضر ایتالیاست، زلاتان به میلان شخصیت می دهد

به گزارش نامیت، آنتونیو کونته جدال با آتالانتا را یکی از گذرگاه های سخت تیمش برای قهرمانی در سری A می داند.

کونته: آتالانتا بهترین تیم حال حاضر ایتالیاست، زلاتان به میلان شخصیت می دهد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش با آتالانتا در هفته پیش روی رقابت های سری A بار دیگر از دارایی های موجودش ابراز رضایت کرد و از سختی های این بازی گفت.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: پیروزی بر آتالانتا اهمیت دارد، زیرا تیمی قدرتمند و آماده ترین باشگاه فعلی ایتالیاست. آنها به خوبی در حال کار هستند و همچنان به رشد خود ادامه می دهند. من این تیم را از سال قبل قوی تر می بینم و به گاسپرینی به خاطر کار فوق العاده ای که در حال انجامش است، تبریک می گویم. انتظار دارم مسابقه ای محکم و فیزیکی را ببینم و این مسابقه آزمون خوبی برای ما خواهد بود. در راستا خوبی قرار داریم و می خواهیم هواداران مان را خرسند کنیم.

وی در ادامه اضافه نمود: درباره بازار نقل وانتقالات صحبت نمی کنم، زیرا حرف زدن در خصوص بازیکنان سایر باشگاه ها را منصفانه نمی دانم. شما باید از مدیران باشگاه در این مورد بپرسید.

کونته همچنین خاطر نشان کرد: صادقانه بگویم برای من قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد. هر کسی که از خط سرانجام عبور کند، برنده نهایی می گردد. با تمام این اوصاف باید در بازی مقابل آتالانتا پیروز شویم، اما این کار ساده نیست، چون آتالانتا هم همین را می خواهد. باید کوشش کنیم یک عملکرد عالی را از خودمان به نمایش بگذاریم و فراتر از پتانسیل فعلی ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال اینتر با اشاره به شرایط بازیکنانش گفت: بارلا و اشکرینیار را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و مصدومیت وسینو هم جدی نیست. برای پیروزی، یک تیم احتیاج به گلزنی دارد و فاز تدافعی هم مهم است. اما تعادل در بازی مهمترین موضوع است، زیرا تیم هایی هستند که گل های زیادی به ثمر می رسانند، اما گل های زیادی هم دریافت می نمایند.

وی در خصوص شایعات جدایی دیه گو گودین و همچنین بازگشت ابراهیموویچ به میلان نیز گفت: ژانویه همواره یک ماه نسبتاً خاص است، اما باید باهوش باشید و بدانید شایعات زیادی در آن وجود دارد. برای ما مربیان کنترل و مدیریت کردن بعضی شرایط سخت است، زیرا بعضی اوقات خبرهای غیرواقعی منتشر می گردد. بازگشت ابراهیموویچ؟ به او خوش آمد می گویم. زمانی که در چلسی بودم، می خواستم او را به این تیم بیاورم، اما در مرحله ریکاوری بود و نمی خواست پیشنهادی را قبول کند. برای زلاتان احترام زیادی قائلم. او می تواند از نظر شخصیت به میلان یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 612

به "کونته: آتالانتا بهترین تیم حال حاضر ایتالیاست، زلاتان به میلان شخصیت می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: آتالانتا بهترین تیم حال حاضر ایتالیاست، زلاتان به میلان شخصیت می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید