گلکسی تب S9 استاندارد ضد آب IP67 خواهد داشت

به گزارش نامیت، در حال حاضر هیچ یک از تبلت های سری گلکسی تب S از استاندارد ضد آب IP67 بهره نمی برند اما به نظر می رسد سامسونگ می خواهد گلکسی تب S9 را به این استاندارد مجهز کند.

گلکسی تب S9 استاندارد ضد آب IP67 خواهد داشت

وجود استاندارد ضد آب در یک محصول اگرچه به این معنا نیست که لزوما می توانید با خیال راحت آن را به درون آب ببرید اما با این حال یک آسودگی خاطر به کاربران می دهد. بعلاوه وجود این استاندارد به معنای کیفیت ساخت بالای یک دستگاه هم هست. اما با تمام این تفاسیر، تبلت های قدرتمند سامسونگ یعنی سری گلکسی تب S هیچوقت از استاندارد IP67 بهره مند نبوده اند.

یکی از اصلی ترین تقاضاهای کاربران سامسونگ از این شرکت ابن بوده که استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP67 را به تبلت های بالارده خود اضافه کند اما این اتفاق با سری تب S8 رخ نداد. حالا اما گزارشی منتشر شده مبنی بر اینکه در نسل بعد که سال جاری شاهد عرضه آن ها خواهیم بود، استاندارد یادشده وجود خواهد داشت.

سامسونگ در گذشته یک سری تبلت با برند Active را راهی بازار نموده بود که آن تبلت ها از استاندارد ضد آب و گرد و غبار بهره می بردند اما در تبلت های بالارده این شرکت خبری از قابلیت یادشده نبود. این در حالی است که حتی گوشی های تاشوی سامسونگ هم این روزها حداقل استاندارد ضد آب را در خود دارند ولی به خاطر انعطاف پذیری بالای نمایشگر تاشو، ضد گرد و غبار نیستند.

با این حال برای کاربران این شرکت کره ای تجهیز سری تب S9 به استاندارد ضد آب IP67 بسیار شاد کننده خواهد بود. البته اینکه این اتفاق در نهایت خواهد افتاد یا خیر تعیین نیست چون فعلا این خبر در حد یک شایعه بوده و رسما تأیید نشده است. معمولا یک سری اطلاعات از مراحل اولیه ساخت یک محصول به بیرون درز می نماید که شاید بعد از اتمام مراحل ساخت به خاطر اعمال تغییرات فراوان در طراحی، یک سری از این اطلاعات غلط از آب در بیایند. برای مثال قرار بود گلکسی زد فولد 5 از درگاه قلم S-Pen بهره ببرد اما اکنون متوجه شده ایم که این اتفاق به خاطر وجود یک سری مسائل عملی نخواهد شد.

البته با در نظر گرفتن این موضوع که شرکت های رقیب سامسونگ عملکرد خوبی در زمینه فراوری تبلت ندارند، به نظر می رسد حتی بدون استاندارد IP67 هم تبلت های سری گلکسی تب S9 برای تبدیل شدن به برترین تبلت های اندرویدی سال 2023 کار سختی نخواهند داشت.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

9,385,000

تومان

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 32 گیگابایت و رم سه گیگابایت

7,880,000

تومان

خرید محبوب ترین تبلت های سامسونگ از خبرنگاران

مشاهده همه

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اسفند 1401 بروزرسانی: 4 اسفند 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2142

به "گلکسی تب S9 استاندارد ضد آب IP67 خواهد داشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلکسی تب S9 استاندارد ضد آب IP67 خواهد داشت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی تب S9 استاندارد ضد آب IP67 خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید