یاکوزا 7 سال جاری روی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد

به گزارش نامیت، در حرکتی کاملا جدید برای مجموعه بازی های یاکوزا، شرکت سگا خبر داده است که جدیدترین شماره این مجموعه به صورت همزمان روی کنسول های نسل فعلی و نسل بعد و هم چنین کامپیوتر عرضه خواهد شد. طبق خبری که سگا اعلام نموده، بازی Yakuza: Like a Dragon برای عرضه در امسال میلادی و روی پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

یاکوزا 7 سال جاری روی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد

هفتمین قسمت از سری بازی های یاکوزا فرایندی کاملا تازه را برای مجموعه در نظر گرفته است؛ فرایند جدیدی که در پی خاتمه قصه کازوما کیریو، با مجموعه ای از شخصیت های جدید و سبکی متفاوت به مخاطبان ارایه می گردد. به همین دلیل هم نسخه انگلیسی یاکوزا 7 با نام متفاوت Yakuza: Like a Dragon عرضه می گردد.

برخلاف فرایند اکشن ماجراجویی قسمت های قبلی سری یاکوزا، بازی Yakuza: Like a Dragon یک نقش آفرینی نوبتی ژاپنی است. هنوز هم گشت و گذار در یک محله عظیم سر جای خود باقی است و تمام کردن مجموعه ای از کوئست های اصلی و فرعی مثل قبل ساختار اصلی بازی را تشکیل می دهند، ولی مبارزات بازی کاملا نوبتی شده است و مثل بیشتر نقش آفرینی های ژاپنی به صورت گروهی انجام می گردد. مجموعه ای از کلاس های مختلف هم برای هر شخصیت وجود دارد که قابلیت ها و مهارت های متنوعی را برای آن ها آزاد می نماید.

سگا اعلام نموده است که بازی Yakuza: Like a Dragon روی کنسول های ایکس باکس از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می نماید؛ یعنی تنها کافی است یک بار بازی را تهیه و آن را چه روی کنسول های ایکس باکس وان و چه روی کنسول سری ایکس اجرا کرد. نسخه های ایکس باکس این بازی هم چنین فایل های ذخیره یکسانی خواهند داشت و می توان از یک فایل ذخیره روی چند کنسول بهره برد.

مایکروسافت اخیرا رابطه بسیار خوبی با سگا داشته و قسمت های اخیر سری یاکوزا یعنی Yakuza 0 و Yakuza Kiwami در حال حاضر روی سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس ارایه شده اند.

زمان دقیقی برای عرضه Yakuza: Like a Dragon در نظر گرفته نشده است و تنها می دانیم که باید در سال 2020 منتظر عرضه بازی باشیم.

می توانید در ادامه تیزری که برای عرضه نسخه انگلیسی بازی منتشر شده است را ببینید.

منبع: Gematsu

ببینید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 952

به "یاکوزا 7 سال جاری روی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاکوزا 7 سال جاری روی پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر عرضه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید