Baldurs Gate 3 رسما رونمایی شد

به گزارش نامیت، دو دهه از عرضه قسمت دوم مجموعه بازی های دروازه های بالدور (Baldurs Gate) می گذرد؛ زمانی که نقش آفرینی های کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک های بازی های ویدیویی بودند. با این حال، به لطف استودیوی لاریان، یعنی سازندگان مجموعه بازی های دیوینیتی (Divinity) چند سالی است که توانسته ایم دوباره ظهور نقش آفرینی های کلاسیک را مشاهده کنیم. سازندگان دیوینیتی خبر داده اند که ساخت دنباله یکی از مهم ترین مجموعه بازی های نقش آفرینی تاریخ به آن ها سپرده شده است. شرکت بازی سازی Larian Studios ساعتی پیش رسما از بازی Baldurs Gate 3 رونمایی کرد.

Baldurs Gate 3 رسما رونمایی شد

قسمت سوم مجموعه بازی های Baldurs Gate در برنامه ای که گوگل برای پلتفرم بازی خود برگزار کرده بود، رونمایی شد؛ طوری که قرار است در کنار کامپیوتر، بازی Baldurs Gate 3 روی پلتفرم گوگل استیدیا هم عرضه شود.

با این حال، اطلاعات دیگری از خود بازی در دسترس نداریم و سازندگان بازی به غیر از انتشار یک تریلر انیمیشنی، حرفی از ساختار خود بازی نزده اند. نمی دانیم آیا بازی قرار است زاویه دوربین ایزومتریک بازی های قدیمی را حفظ کند یا مبارزاتش نوبتی است یا همزمان. از طرفی، بازی های اخیر ساخته Larian Studios یعنی بازی های Divinity: Original Sin و دنباله آن، این ذهنیت را در ما به وجود می آورند که احتمالا با نقش آفرینی هایی ایزومتریک و نوبتی طرف هستیم؛ درست مثل نقش آفرینی های کلاسیک دهه نودی روی کامپیوتر.

استودیوی بازی سازی Larian فقط گفته است که آن ها بازی Baldurs Gate 3 را با در نظر دریافت قوانین حال حاضر Dungeons & Dragons می سازند و اینکه این بازی، بزرگترین پروژه ای است که تا به حال انجام داده اند.

در وب سایت رسمی گوگل استیدیا، بازی Baldurs Gate 3 به عنوان یکی از بازی هایی معرفی شده است که همزمان با راه اندازی استیدیا، قرار است در اختیار بازی کننده ها قرار بگیرد، ولی به گوگل اطمینان نمی کنیم و در انتظار انتشار اطلاعات رسمی از سوی Larian Studios می نشینیم.

فعلا تریلر رونمایی بازی Baldurs Gate 3 را در ادامه ببینید.

دو قسمت اول مجموعه بازی های Baldurs Gate قرار است پاییز امسال روی کنسول های نسل فعلی عرضه شوند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 227

به "Baldurs Gate 3 رسما رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Baldurs Gate 3 رسما رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید