اظهارات مظاهری در جلسه کمیته انضباطی، شرح هافبک استقلال درباره حواشی قبل از بازی با فولاد

به گزارش نامیت، دروازه بان تیم فوتبال استقلال در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی باشگاه استقلال علت عدم تمرکزش در تمرینات آبی پوشان را شرح داد.

اظهارات مظاهری در جلسه کمیته انضباطی، شرح هافبک استقلال درباره حواشی قبل از بازی با فولاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جلسه انضباطی رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال که به علت مسئله انضباطی در یکی از جلسات تمرینی با نظر سرمربی آبی پوشان در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، روز گذشته در محل باشگاه استقلال برگزار گردید.

مظاهری در جلسه کمیته انضباطی باشگاه درباره رفتارهایش شرح داد که به علت بعضی مسائل شخصی از نظر ذهنی شرایط مطلوبی ندارد. مسئولان استقلال از دروازه بان تیم شان خواستند تمام تمرکزش را برای تمرین و موفقیت تیم استقلال بگذارد. مظاهری پس از پذیرفتن جریمه پنج درصدی، از امروز (یکشنبه) در تمرینات شرکت خواهد نمود.

بعلاوه فیلمی از آرش رضاوند هافبک استقلال در صفحات مجازی منتشر شده است که او پیش از آغاز بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر به جای گرم کردن مشغول تماشا موبایل خود بوده است. رضاوند در این مورد شرح داده که اتفاق یادشده مربوط به جریان بازی نیست و پیش از آغاز مسابقه و زمانی که بازیکنان مشغول گرم کردن بودند به علت اینکه در ترکیب اصلی قرار نداشته پیگیر نتیجه بازی های لیگ بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1903

به "اظهارات مظاهری در جلسه کمیته انضباطی، شرح هافبک استقلال درباره حواشی قبل از بازی با فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات مظاهری در جلسه کمیته انضباطی، شرح هافبک استقلال درباره حواشی قبل از بازی با فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید