حرف درست محمد دادکان و شرایط متفاوت تراکتور و تیم های خصوصی

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، یکی از ایرادهای بزرگی که فیفا به پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال وارد نموده، حضور وزیر ورزش در بین اعضای مجمع است که استقلال فدراسیون را زیر سوال می برد.

حرف درست محمد دادکان و شرایط متفاوت تراکتور و تیم های خصوصی

محمد دادکان در انتقادی که به اقدام وزارت ورزش برای اصلاح اساسنامه داشته به نکته ای اشاره نموده که در راستای همین ایراد فیفاست. او تاکید نموده که وقتی بیشتر باشگاه ها دولتی هستند و تابع نظر مقام بالاسری خود هستند، طبیعی است که وقتی در مجمع قرار باشد رای بدهند به کسی رای می دهند که وزیر بخواهد.

هر چند بعضی تیم ها زیر مجموعه وزارت ورزش نیستند اما وزرای نفت و صنعت و … هم زیر مجموعه دولت هستند و با یک رایزنی ساده رای وزیر ورزش با آنها یکی می گردد. به همین خاطر است که فیفا خواهان حذف دخالت وزیر ورزش در مجمع شده است.

دادکان تاکید نموده از بین تیم های لیگ فزونی فقط تراکتور تبریز است که با شرایط کاملاً خصوصی اداره می گردد و مسئولان فوتبال طوری رفتار می نمایند که محمدرضا زنوزی را فراری دهند و دیگر تیم خصوصی هم در فوتبال ایران حضور نداشته باشد. البته شهر خودرو هم تا حدودی همین شرایط را دارد اما تراکتور با خیل بزرگ هوادارانش شرایط متفاوتی دارد.

تراکتور در سالهای اخیر سهم زیادی از حضور تماشاگران در استادیوم داشته و پس از انتقال از سپاه به محمدرضا زنوزی با بودجه خصوصی فعالیت نموده و در حال حاضر هم سه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد.

ضمن اینکه این تیم در چند فصل اخیر یکی از شانس های اصلی قهرمانی در لیگ برتر بوده و در صورت ادامه لیگ نوزدهم بازهم یکی از شانس های قهرمانی است.

محمدرضا زنوزی مالک تیم فوتبال تراکتور در روزهای اخیر یکی از منتقدان جدی تصمیمات فدراسیون فوتبال بوده و حالا محمد دادکان به حمایت از وی انتقاداتش را مطرح نموده و خواهان حمایت از تیم های خصوصی در فوتبال شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 974

به "حرف درست محمد دادکان و شرایط متفاوت تراکتور و تیم های خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرف درست محمد دادکان و شرایط متفاوت تراکتور و تیم های خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید