بلبلی بازیکن فولاد است، استقلال اصول اخلاقی را رعایت کند

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران، محمد بلبلی فصل گذشته در تیم سپیدرود رشت بازی می کرد ولی در خاتمه فصل از این تیم جدا شد و یک قرارداد داخلی و سه ساله با باشگاه فولاد خوزستان امضا کرد. بعد از این اتفاق مسئولان باشگاه سپیدرود تاکید کردند بلبلی با این تیم قرارداد داشته و حضورش در فولاد قانونی نیست. از سوی دیگر امروز خبرهایی مبنی بر توافق باشگاه استقلال با بلبلی منتشر شد.

بلبلی بازیکن فولاد است، استقلال اصول اخلاقی را رعایت کند

در همین ارتباط حبیب رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مصاحبه با خبرنگاران، درباره وضعیت بلبلی شفاف سازی کرد و گفت: قرارداد بلبلی با سپیدرود آماتور بود و چون مبلغ قراردادش زیر یک حد معین شده بود، می توانست یک طرفه با سپیدرود فسخ کند.

وی اضافه نمود: هر بازیکن 15 روز بعد از انجام آخرین بازی لیگ می تواند قراردادش را فسخ کند. ما هم بعد از باز شدن پنجره جابجایی، با این بازیکن صحبت کردیم و قرارداد سه ساله ای را به امضا رساندیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادامه داد: قرار شد بلبلی بعد از امضای قراردادش با فولاد، فسخ قراردادش را از سپیدرود بیاورد اما تلفن همراه او خاموش شده است و نتوانستیم او را پیدا کنیم.

رضایی درباره خبر توافق بلبلی با باشگاه استقلال هم گفت: صحبتی که با ما نشده است. برای باشگاه های دیگر و استقلال احترام قائلیم ولی وقتی بازیکنی با تیم دیگری قرارداد دارد نباید دنبالش بروند. انتظار داریم اصول اولیه اخلاقی رعایت گردد.

وی تاکید نمود: با حضور جواد نکونام با بلبلی صحبت کردیم و قرارداد داخلی در فضایی محبت آمیز به مدت سه سال امضا شد. می خواستیم قرارداد بلبلی را در هیأت فوتبال استان خوزستان ثبت کنیم که تلفن همراهش خاموش است. وقتی بازیکنی با تیمی قرارداد امضا می نماید، یعنی تمام مسائل فسخ و کارهای قبلی را خودش انجام داده است. بازیکنی که قرارداد حرفه ای می بندد باید از اصول حرفه ای مطلع باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال پیوستن بلبلی به استقلال، گفت: ما هم دنبال حق و حقوق باشگاهمان خواهیم بود. البته بلبلی حق حضور در هیچ تیم دیگری را ندارد. باتوجه به قراردادی که بلبلی با فولاد امضا نموده، از نظر حقوقی حق حضور در تیم دیگری را ندارد.

رضایی در خاتمه با بیان اینکه فولاد دنبال 6 بازیکن لیگ رجحان است، توضیح داد: با دو، سه بازیکن به توافق رسیده ایم که بعد از نهایی شدن کار اسامی آنها را اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 230

به "بلبلی بازیکن فولاد است، استقلال اصول اخلاقی را رعایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلبلی بازیکن فولاد است، استقلال اصول اخلاقی را رعایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید