افتتاح دومین مرکز صدور ویزا کشور در مشهد

به گزارش نامیت، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، افتتاح دومین مرکز صدور ویزا کشور در مشهد صورت پذیرفت.

افتتاح دومین مرکز صدور ویزا کشور در مشهد

سعید ولی زاده، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی استان خراسان رضوی اضافه نمود: این مرکز فرایند صدور ویزا کشورهای عضو اتحادیه اروپا (شنگن) و سایر کشورهای دنیا را پیگیری و عملیاتی می نماید.

وی با اشاره به اینکه نخستین مرکز صدور ویزا کشور در تهران راه اندازی شده بود، ادامه داد: روزانه عده زیادی از هموطنان خراسان رضوی و سایر استان های کشور با اهداف مختلف گردشگری، تجاری و تحصیل قصد سفر به کشورهای مختلف دنیا را دارند و از این رو باید برای دریافت ویزا آن کشور به شرکت های ارائه دهنده خدمات ویزا مانند مرکز ویزا سنتر مشهد مراجعه نمایند و وظیفه اصلی این شرکت ها تسهیل و تسریع دریافت ویزا از کشورهای مختلف است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: افرادی که متقاضی اخذ ویزا خارج از کشور هستند، می توانند این خدمات را در شهر مشهد دریافت نمایند و این مساله از آن جهت مهم است که در شرایط فعلی کشور و قرمز شدن نقشه کرونایی بیشتر شهرها از جمله تهران، دیگر نیازی به حضور در تهران و مراجعه به سفارتخانه ها نبوده و تمامی خدمات ویزا از جمله جمع آوری اطلاعات بیومتریک مانند انگشت نگاری، عکس و سایر امور مربوط به اخذ ویزا کشورهای دنیا در این مرکز انجام می گردد.

ولی زاده اضافه نمود: بطور قطع هموطنان ساکن در استانهای دیگر کشور متقاضی استفاده از خدمات این مرکز در مشهد خواهند بود تا علاوه بر زیارت امام هشتم شیعیان (ع) در محیطی امن و در سریعترین زمان ممکن ویزا خود را دریافت نمایند.

وی افزود: این اقدام سبب افزایش زائر و توسعه و توسعه گردشگری زیارتی و تفریحی در شهر مشهد خواهد شد و از این رو، بر رونق مکان های گردشگری نیز می افزاید.

منبع: همگردی
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1963

به "افتتاح دومین مرکز صدور ویزا کشور در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دومین مرکز صدور ویزا کشور در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید