انواع دکوراسیون آشپزخانه و مدل های طراحی داخلی و چیدمان متفاوت

به گزارش نامیت، اگر شما هم بدنبال دکوراسیون مناسب برای آشپزخانه خود هستید در این مطلب با تعدادی از بهترین ها و البته پیچیده ترین طرح ها از انواع دکوراسیون آشپزخانه روبرو خواهید شد که برای آنهایی که بدنبال دکوراسیونی متفاوت هستند بهترین گزینه برای ایده گیری می باشند. دکوراسیون های آشپزخانه ایی که در این مطلب مشاهده می کنید توسط شرکت Armony Cucine طراحی شده اند. در اولین نگاه به دکوراسیون آشپزخانه ها متوجه اندکی متفاوت بودن آنها می شوید که محیط پخت و پز آشپزخانه را به فضایی شیک و استایلیش تبدیل نموده اند بدون اینکه چیدمان آشپزخانه را زیاد از حد شلوغ و ناراحت نشان دهند.

انواع دکوراسیون آشپزخانه و مدل های طراحی داخلی و چیدمان متفاوت

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

برای داشتن طراحی داخلی آشپزخانه آرام می توان از رنگ های خنثی مانند سفید استفاده کرد اما می توان مقداری هم از رنگ های شاد و تند به صورت کم و گذرا (عکس شماره 1) در دکوراسیون استفاده کرد که بر خلاف نظر بسیاری از افراد باعث ایجاد حس آرامش بیشتری در محیط می گردد؛ بعلاوه دکوراسیون آشپزخانه هم از یکنواختی در می آورد.

استفاده از لوازم آنتیک مانند فرشی قدیمی در چیدمان آشپزخانه یا استفاده از کمد ها و گنج های مواد غذایی با رنگی کاملا متفاوت با تِم آشپزخانه می تواند ترکیب بسیار جالبی را در مدل انواع دکوراسیون آشپزخانه بوجود بیاورد. کابینت های سفید صدفی و مدرن در زمینه آبی ملایم دیوار آشپزخانه می تواند ترکیب بسیار جالبی را به طراحی داخلی آشپزخانه می دهد. استفاده از رنگ قرمز می تواند یکی از سریعترین راه ها برای جلب توجه و تمرکز نگاه ها بروی دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه باشد (عکس شماره 4 و 5). در کنار لوستر و جایگاه ها قرمز رنگ استفاده از جایگاه راحتی آبی رنگ هم به تنوع محیط افزوده است. بنوعی در دکوراسیون هایی که به رنگ بژ و سفید هستند استفاده از رنگ های قرمز و آبی غیر منتظره است. بهترین دلیل برای استفاده از همچین کوراسیونی برای آشپزخانه راحتی در تعویض اینگونه وسایلی است که سریعا در دید بیننده قرار می گیرند از طرفی رنگ سفید و بژ در طراحی داخلی و چیدمان آشپزخانه هم می تواند با بیشتر رنگ ها سِت گردد و ترکیب زیبایی را بوجود بیاورد؛ درنتیجه دیگر نیازی نیست برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود هزینه سنگین کنید و مثلا مدل کابینت های خود را تغییر بدهید.

منبع: اتاق
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 901

به "انواع دکوراسیون آشپزخانه و مدل های طراحی داخلی و چیدمان متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع دکوراسیون آشپزخانه و مدل های طراحی داخلی و چیدمان متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید