با بهترین هتل های ازبکستان آشنا شوید

به گزارش نامیت، نام شهرهای معروف ازبکستان مثل سمرقند و بخارا را در بیشتر اشعار شاعران بزرگ پارسی حتما شنیده اید و این را می دانید که شهرهای این کشور یکی از توریستی ترین مقاصد هستند. از آن جایی که ممکن است که شما هم دیر یا زود یکی از مسافرین این کشور باشید، خوب است که بهترین هتل های ازبکستان را بشناسید و از میان آن ها اقامتگاه خود را انتخاب کنید تا اوقات خوب و خوش خود را در این کشور تکمیل کنید.

با بهترین هتل های ازبکستان آشنا شوید

حال ما می خواهیم تا برای شما 10 تا از بهترین هتل های ازبکستان را به همراه اطلاعاتی کاربردی از خدمات رفاهی و امکانات تفریحی آن ها به همراه راه های دسترسی به این اقامتگاه ها را برایتان مورد آنالیز قرار دهیم.

در بین مقاصد تفریحی بسیاری که برای ما وجود دارد، ممکن است خیلی ها کمتر به سراغ گزینه ای جذاب و دیدنی به نام ازبکستان رفته باشند و اطلاعات کاربردی درباره نقاط مختلف آن و هتل هایش نداشته باشند اما ما امروز این جا هستیم بهترین هتل های این کشور را به شما معرفی کنیم.

1- هتل حیات ریجنسی تاشکند، یکی از هتل های لاکچری ازبکستان

یکی از بهترین هتل های ازبکستان که در شهر تاشکند قرار گرفته است، هتل حیات ریجنسی تاشکند (Hotel Hyatt Regency Tashkent) است. این هتل 5 ستاره در مرکزی ترین نقطه این شهر قرار گرفته است و به عنوان یک هتل مجلل به کسانی که به دنبال اقامت لاکچری در این شهر هستند، توصیه می گردد. ضمناً 3 رستورانی که در این هتل فعالیت می کنند بسیار معروف هستند و حتی از بیرون از هتل هم برای رفت به آن ها، به این هتل مراجعه می کنند. در ادامه جدولی را برایتان می آوریم که بعضی از خدمات این هتل را برایتان درج نموده ایم. دید همه اتاق های این هتل ویژه است و به بهترین شکل ممکن تزئین شده اند. البته ما پیشنهاد می کنیم که در راهنمای سفر به تاشکند که در خبرنگاران درباره آن نوشته شده، اطلاعات زیادی را درباره سفر به این شهر مطالعه بفرمایید.

وب سایت رسمی هتل حیات ریجنسی تاشکند: hyatt.com

تلفن هتل حیات ریجنسی تاشکند:0998712071234

آدرس هتل حیات ریجنسی تاشکند: Navoi Street 1A, 100017 Tashkent, Uzbekistan

2- بوتیک هتل کوکالدوش، یکی از هتل های سنتی بخارا

هتل کوکالدوش در یکی از مناطق تاریخی شهر بخارا قرار گرفته و یکی از هتل بوتیک های 4 ستاره این شهر است. تمامی اتاق هایی که در این هتل قرار گرفته دارای تلویزیون های صفحه تخت، اینترنت رایگان، سیتم تهویه و تنظیم هوا، محوطه نشمین و بسیاری از خدمات رفاهی دیگر است. رستورانی که در هتل بوتیک کوکالدوش بخارا (Kukaldosh Boutique Hotel) قرار گرفته هم بسیار معروف است و هواداران پر و پا قرص خودش را دارد. دوست دارید تا با شهر بخارا آشنا شوید؟ پیشنهاد می کنیم که مطلبی که در خبرنگاران درباره آن نوشته شده را مطالعه بفرمایید. در جدول زیر بعضی از خدمات این هتل را برایتان ذکر خواهیم کرد.

تلفن بوتیک هتل کوکالدوش: 0998652245399

آدرس بوتیک هتل کوکالدوش: M. Ambar 115, 200118 Bukhara, Uzbekistan

3- هتل سوزانی سمرقند، هتلی خوب و تمیز در ازبکستان

یکی از بهترین هتل های ازبکستان که در شهر سمرقند می توانیم به شما معرفی کنیم، هتل سوزانی سمرقند (Hotel Suzani Samarkand) است. با این که به هتل 3 ستاره سوزانی نمی توانیم صفاتی همچون لاکچری و مجلل بدهیم اما دور از انصاف است که خدمات فوق العاده آن را نادیده بگیریم و به آن لقب هتلی خوب و بسیار تمیز با امکانات درخور شان مسافران را ندهیم. اتاق های این هتل همگی دارای تلویزیون و اینترنت پر سرعت هستند. ضمناً می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل بفرمایید. ضمن این که می توانید جاذبه های سمرقند را در مجله خبرنگاران مطالعه نمایید، بعضی از خدمات این هتل را در جدول زیر برای شما ارائه می نماییم.

وب سایت رسمی هتل سوزانی سمرقند: grand-samarkand.com

تلفن هتل سوزانی سمرقند:0998662330504

آدرس هتل سوزانی سمرقند: 1 Mir Said Baraka Street, 140108 Samarkand, Uzbekistan

4- سیتی پالاس هتل تاشکند، یکی از هتل های خوب 4 ستاره در ازبکستان

سیتی پالاس هتل یکی از بهترین هتل های ازبکستان در شهر تاشکند است که هم 4 ستاره است و هم خدمات و امکانات تفریحی بسیار و خوب و مناسبی دارد. این هتل 500 متر از میدان معروف امیر تیمور تاشکند و موزه معروف آن فاصله دارد و از این رو می توانیم این نوید را به شما بدهیم که با اقامت در این هتل می توانید به خیلی از جاذبه های این شهر نزدیک باشید. اتاق های این هتل همگی دارای محوطه نشیمن، سرویس خواب های بسیار راحت و دید به محوطه هتل را دارد. اگر می خواهید در هر کدام از سشهرهای ازبکستان اقامت کنید پیشنهاد می کنیم که به وسیله صفحه رزرو هتل ازبکستان خبرنگاران اقدام نمایید. در ادامه بعضی از خدمات این هتل را در جدول برایتان ذکر خواهیم کرد.

وب سایت رسمی سیتی پالاس هتل تاشکند: citypalace.uz

تلفن سیتی پالاس هتل تاشکند: 0998712383000

آدرس سیتی پالاس هتل تاشکند: 15 Amir Temur Street, Tashkent 100000, Uzbekistan

5- شرق پلازا، یکی از بهترین هتل های ازبکستان

علاوه بر این که شرق پلازا هتل اقامتگاه خوبی است، امکانات تفرحیش به حدی خوب است که این اقامتگاه بیشتر به خاطر شب نشینی های سنتی به شیوه ازبک ها که درآن می توان انجام داد، معروف شده است! به هر حال مهمانان این هتل می توانند تا از خدمات 24 ساعته هتل، اتاق های راحت و مجهز، اینترنت پر سرعت و از همه این ها گذشته، رستوران و کافی شاپ بسیار خوب این هتل تقریبا 4 ستاره استفاده کنند. بعضی از دیگر خدمات شرق پلازا هتل بخارا (Sharq Plaza Hotel) را در جدول زیر برایتان توضیح خواهیم داد.

تلفن شرق پلازا بخارا: 0998652234141

آدرس شرق پلازا بخارا: Bukhara 200100, Uzbekistan

6- هتل پراگا تاشکند، هتلی با قیمت مناسب و خدمات فراوان

هتل 3 ستاره پراگا (Praga Hotel) یکی از بهترین هتل های ازبکستان در شهر تاشکند است که پیشنهاد می کنیم که در سفرتان به این شهر اگر می خواهید هم اقامتی به صرفه داشته باشید و هم در جای خوبی بمانید؛ آن را هم آنالیز کنید. همه خدمات در این هتل به اندازه و اتفاقا کامل و شامل است. خدماتشان هم گردشگران را پوشش می دهد و هم گروه های تجاری را. بعضی از خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

تلفن هتل پراگا تاشکند: 0998712530027

آدرس هتل پراگا تاشکند: 21 Akramkhodjaev St, Tashkent 100100, Uzbekistan

7- هتل یورو آسیا، یکی از هتل های خوب خیوه

این بار می خواهیم یکی از بهترین هتل های ازبکستان را در شهر خیوه و در استان خوارزم ازبکستان به شما معرفی کنیم که هم 4 ستاره است و هم بسیار زیبا. نام این هتل یورو آسیا (Euro-Asia) است و امکاناتش چه خدمات رفاهی و چه نسبتا تفریحی کامل است. در ادامه بعضی از خدمات این هتل را برایتان در جدول زیر ذکر خواهیم کرد. ضمناً، می توانید بعضی از جاذبه های خیوه را در خبرنگاران بشناسید.

آدرس هتل یورو آسیا خیوه: Pahlavon Mahmuda Street, 35, 220900 Khiva, Uzbekistan

8- هتل اورزو، هتلی ارزان و به صرفه در تاشکند ازبکستان

هتل اورزو تاشکند (Hotel Orzu) یکی از هتل های زیبای این شهر است که 4 ستاره است و دارای خدمات مناسبی برای پذیرایی از مسافران می باشد. علت این که نام اورزو در بین بهترین هتل های ازبکستان قرار گرفته این است که هم دسترسی خوبی به جاذبه ها دارد و هم خدماتش مناسب است. ضمناً، بیشتر کسانی که در این هتل اقامت نموده اند هم به آن نمره خوبی داده اند. بعضی از خدمات این هتل رادر جدول زیر برایتان ذکر می کنیم.

وب سایت رسمی هتل اورزو تاشکند: orzuhotel.com

تلفن هتل اورزو تاشکند: 0998781208822

آدرس هتل اورزو تاشکند: 114 Kichik Beshagach Street, Tashkent 700100, Uzbekistan

9- هتل میر عبدولو سمرقند، هتلی کوچک و ارزان در ازبکستان

هتل میر عبدولو (MIR ABDULLO) در محوطه سر سبز یک باغچه در شهر سمرقند ساخته شده و امروزه یکی از بهترین هتل های ازبکستان است. مسافران این هتل می توانند از پارکینگ اختصاصی و انترنت رایگان در تمامی نقاط هتل استفاده کنند. بعضی از خدمات این هتل را در جدول زیر برایتان ذکر خواهیم کرد.

تلفن هتل میرعبدولو سمرقند: 0998915297767

آدرس هتل میرعبدولو سمرقند: 37 Xoja Ahror Vali kochasi, Samarkand 140129, Uzbekistan

10- هتل آرت راکات، هتلی با قمیت ارزان و مناسب در تاشکند ازبکستان

یکی از دیگر هتل های خوب ازبکستان که در شهر تاشکند قرار گرفته، هتل آرت راکات (art rakat hostel tashkent) است که در واقع یک هاستل است اما خدماتی که در آن ارائه می گردد، از یک هتل کم ندارد. این هتل 3 ستاره خدمات خوب و کامل به مسافرانش ارائه می دهد که در جدول زیر بعضی از آن ها را برایتان ذکر خواهیم کرد.

آدرس هتل آرت راکات تاشکند: Yakkasaroy street,Belariq kochasi,23, 100100 Tashkent, Uzbekistan

در این مطلب بعضی از بهترین هتل های ازبکستان را که از اقامت در آن ها پشمیان نخواهید شد را به شما کامل معرفی کردیم و ویژگی آن ها را برایتان گفتیم. ضمن این که می توانید برای خرید بلیط پرواز ازبکستان با خبرنگاران اقدام کنید، سوال ما از شما این است که آیا تا به حال به ازبکستان سفر نموده و در هر کدام از این هتل ها که نام بردیم؛ اقامت نموده اید؟ لطفا تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 401

به "با بهترین هتل های ازبکستان آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین هتل های ازبکستان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید