بزوس دیگر ثروتمندترین فرد دنیا نیست!

به گزارش نامیت، برنارد آرنو فرانسوی پیروز شد ثروتمندترین فرد دنیا لقب گیرد.

بزوس دیگر ثروتمندترین فرد دنیا نیست!

به گزارش خبرنگاران به ایسنا، افزایش قیمت سهام برند لویی ویتون باعث شد تا برنارد آرنو- مدیرعامل این شرکت- با پشت سر گذاشتن جف بزوس به ثروتمندترین فرد دنیا تبدیل گردد. طبق اعلام فوربس، برنارد آرنو اکنون 186.3 میلیارد دلار ثروت دارد و این مساله او را بالاتر از مدیرعامل آمازون با 186 میلیارد دلار ثروت قرار می دهد.

از مارس سال 2020 ثروت آرنو بیش از دو برابر افزایش یافته است. برند لویی ویتون به عنوان عظیم ترین برند لوکس دنیا زیرمجموعه های شناخته شده ای همچون مویه، هنسی، فندی، دیور و جیوانچی دارد.

بوده است. در سه ماهه نخست سال جاری، لویی ویتون در چین که عظیم ترین بازار مصرفی کالاهای لوکس محسوب می گردد بیش از 17 میلیارد دلار درآمد داشته که این رقم نسبت به سه ماهه سال قبل بیش از 32 درصد افزایش یافته است. اکنون لویی ویتون به یک برند 320 میلیارد دلاری تبدیل شده است.

وی متولد شهر روبه در شمال فرانسه است و در مدرسه پلی تکنیک پاریس مهندسی خواند. این مدرسه محل تحصیل سه رئیس جمهور و سه برنده جایزه نوبل فرانسوی بوده است. آرنو که در شهر پاریس سکونت دارد، مجموعه نفیسی از آثار هنری را نیز نگهداری می نماید که آثاری از پابلو پیکاسو و مائوریسیو کاتلان در آن دیده می گردد. وی هم چنین مالک املاک زیادی در فرانسه و 96.4 میلیون دلار ملک در بورلی هیلز کالیفرنیا است.

علاوه بر برنارد آرنو، دیگر میلیاردر مشهور کالاهای لوکس یعنی فرانسوا پینو که مدیرعامل گروه کرینگ محسوب می گردد از 27 میلیارد دلار در سال قبل به 55 میلیارد دلار رسیده است. برند گوچی مشهورترین زیرمجموعه کرینگ است.

به صورت کلی از زمان شروع همه گیری کرونا بسیاری از افراد ثروتمند نسبت به قبل ثروتمندتر شده اند. ایلان ماسک- مدیرعامل گروه تسلا- یکی از همین افراد محسوب می گردد که ثروتش به 147.3 میلیارد دلار رسیده است. ماسک در رده سوم ثروتمندان دنیا واقع شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1590

به "بزوس دیگر ثروتمندترین فرد دنیا نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزوس دیگر ثروتمندترین فرد دنیا نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید