بسته های الحاقی بازی های مس افکت و عصر اژدها رایگان شدند

به گزارش نامیت، شرکت الکترونیک آرتز (EA) تصمیم گرفت تا بسته های الحاقی برخی از عناوین عصر اژدها (Dragon Age) و مس افکت (Mass Effect) را رایگان کند. در گذشته شما برای خرید این موارد باید از امتیاز های بایوور (BioWare Points) استفاده می کردید. حال الکترونیک آرتز می خواهد ارزش این امتیازات را با اینکار کمتر کند.

بسته های الحاقی بازی های مس افکت و عصر اژدها رایگان شدند

تنها استثنای این مورد بسته های چند نفره مس افکت 3 است. شما برای خرید این موارد باید همچنان از امتیازهای بایوور استفاده کنید. البته این ارز تا 19 مهر در دسترس خواهد بود. پس از آن ارزش خود را از دست خواهد داد. بعد از این تاریخ بازیکنان تنها می توانند از امتیازاتی که داخل بازی بدست آوردن بسته های چند نفره را خریداری کنند.

بازی هایی که بسته های الحاقیشان رایگان خواهند بود؛ عصر اژدهای 2، عصر اژدها: اوریجینز (Origins)، مس افکت 2 و مس افکت 3 هستند. با اینکار الکترونیک آرتز در تلاش است تا عناوین قدیمی خود را زنده نگه دارد. از طرفی به دلیل اینکه این بازی ها قدیمی هستند، افراد کمی حاضر به خرید بسته های الحاقی آن ها می شوند.

شرکت بایوور در حال حاضر روی یک بازی مس افکت و عصر اژدهای تازه کار می کند. عصر اژدها در شرایط بسیار کامل تری قرار گرفته است اما در سال 2022 عرضه نخواهد شد. مجموعه عصر اژدها سابقه زیادی داشته و بایوور نیز در تلاش است تا عنوان بعدی این مجموعه را در بهترین حالت ممکن عرضه کند. به همین دلیل فرایند ساخت آن بسیار طولانی شد.

هنوز خبر تازهی از مس افکت بعدی منتشر نشده است. با اینحال فاصله زیادی با کامل شدن داشته و با توجه به عصر اژدها، بایوور نیز تمرکز زیادی روی آن ندارد. البته باید انتظار داشت که پس از عصر اژدها قطعاً ما شاهد یک مس افکت تازه خواهیم بود. این دو مجموعه بزرگ ترین عصرهای بایوور بوده و قطعاً این شرکت تمام تلاش خود را برای ساخت آن ها به بهترین شکل انجام خواهد داد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2032

به "بسته های الحاقی بازی های مس افکت و عصر اژدها رایگان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های الحاقی بازی های مس افکت و عصر اژدها رایگان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید