بهترین هتل های کیش کدام اند؟

به گزارش نامیت، یکی از محبوب ترین مناطق توریستی جنوب کشور ایران، جزیره کیش است.این محتوا در ایامی فراوری شده که در دوران حضور کرونا در کشور و سراسر دنیا قرار داریم پس مخاطبان محترم در انتخاب مقصد و زمان سفر با جدیت به دستور العمل های ستاد کرونا توجه نمایند.

بهترین هتل های کیش کدام اند؟

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران،بنابراعلام دلتابان، سالانه هزاران نفر دنیاگرد ایرانی و خارجی با تور کیش سفر می نمایند هتل های برتر کیش با ارائه خدمات و امکانات فوق العاده عالی خود، توانسته اند اقامتی لذت بخش و رؤیایی را برای دنیاگردان به ارمغان آورند. در این متن سعی داریم تا به معرفی بهترین هتل های کیش و لوکس ترین هتل های موجود در این جزیره بپردازیم.

هتل پنج ستاره شایان

این هتل قدیمی در 4 طبقه که شامل سوییت و اتاق های لوکس است، یک اقامت بی نظیر را برای مسافران خود رقم می زند. بهترین امکانات این هتل، پارکینگ، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، آتلیه عکاسی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس، خدمات تور کیش و ترانسفر رفت فرودگاهی و اجاره اتومبیل است.

رستوران های هتل شایان که در دو نوع سنتی و فست فود هستند، یک سفر دل چسب را برای تمامی دنیاگردان به وجود می آورد. برای افرادی که علاقه مند به ورزش هستند و به سلامتی خود اهمیت می دهند، سالن های ورزشی فوتبال دستی، تنیس روی میز ، استخر، باشگاه بیلیارد، وایت بال، دوچرخه سواری و ... نیز در نظر گرفته شده اند. پس یکی از بهترین هتل هایی که در کیش می توانید انتخاب کنید این هتل است.

تلفن: 07644422771

آدرس: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل شایان

وب سایت: shayan-hotel.ir

هتل پنج ستاره کوروش

در میدان پردیس جزیره کیش هتل کوروش قرار گرفته است. با توجه موقعیت مکانی این هتل دسترسی آسان به مراکز تجاری و تفریحی همچون پاساژ کوروش مراکز خرید پردیس 1 و 2، بازار مرجان، بازار مریم،اسکله تفریحی کیش و دلفین و آکواریوم باغ پرندگان، آن را به یکی از بهترین هتل های کیش برای اقامت تبدیل نموده است.

از امکانات عمومی این هتل می تواند به پارکینگ، خدمات خشک شویی، صرافی، خدمات پزشکی، سالن بدن سازی، دو استخر مجزا برای بانوان و آقایان، سونا و جکوزی، ماساژ، آتلیه عکاسی اشاره نمود.

شماره: 0218586

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس

وب سایت: hotelkourosh.ir

هتل پنج ستاره داریوش

در شمال شرق جزیره زیبای کیش در استان هرمزگان، هتلی با معماری منحصربه فرد و فوق العاده که الهام گرفته از میراث داریوش عظیم یعنی تخت جمشید، با نام هتل داریوش قرار گرفته است.

این هتل توانسته است بهترین امکانات از جمله اتاق ها و سوئیت های لوکس، آلاچیق ساحلی، کارکنان حرفه ای ، خدمات درجه یک، فضای پیاده روی و گردش در کنار خلیج فارس در بین لیست بهترین هتل های کیش قرار گیرد.

تمامی 193 اتاق، کابانای لوکس و سوئیت این هتل عظیم ویوی دریا یا جنگل دارند و علاوه بر آن امکاناتی همچون سالن بیلیارد، استخر روباز بانوان و آقایان، سالن بدنسازی، فضای سبز و فضای باغ، گیم نت، غواصی و ماساژ تایلندی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

تلفن تماس 07644444900

آدرس: جزیره کیش، میدان داریوش، هتل عظیم داریوش کیش

وب سایت: dariushgrandhotel.com

هتل پنج ستاره شایگان

در نوار ساحلی شرق جزیره کیش هتل شایگان قرار گرفته است. با اقامت در این هتل 5 ستاره می توانید ده دقیقه ای به خلیج نیلگون فارس برسید. دسترسی راحت به مراکز خرید و تجاری پانیذ، بازار زیتون و پردیس 1و 2 در فصل های زمستان و بهار با یک پیاده روی کوتاه میسر شده است.

خدماتی نظیر پارکینگ، اینترنت رایگان، آرایشگاه، خشک شویی، آتلیه، عابر بانک، استخر و سونا و جکوزی رایگان و ... از مزایای اقامت در این هتل می باشند.

تلفن: 07644467444

آدرس: جزیره کیش، بلوار رودکی (نمایش روی نقشه)

وب سایت: shayganhotel.com

هتل دریایی ترنج

این هتل که به سبک هتل های خاورمیانه ساخته شده است، یکی از هتل های لوکس جزیره کیش به شمار می رود. سوییت های چوبی این هتل بر روی دریا ساخته شده و در قسمت کف هر کدام از سوییت ها یک بخش شیشه ای تعبیه شده که امکان تماشای دریا را برای دنیاگردان فراهم می آورد.

بخش های اصلی هتل دریایی ترنج که شامل باغ زویایی با آلاچیق های دیدنی، روم سرویس، آتلیه عکاسی، خانه بازی کودک، رستوران ها، کافی شاپ و غذای فوری ساحلی، سالن کنفرانس، خدمات خشک شویی و اجاره ماشین می باشد، آن را جزء یکی از بهترین هتل های کیش نموده است.

امکانات منحصر به این هتل سالن اسپا و ماساژ هستند در کنار اتاقاهایی با کف شیشه ای برای بازی های بیلیارد، ایرهاکی، فوتبال دستی، سالن های ورزشی روی آب و استخرها در کنار جکوزی و سونای بخار باعث شده تا هتل ترنج را در بین مسافران محبوب گردد.

تلفن: 07644474114

آدرس : جزیره کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده دنیا، بین میدان جاسک و کلبه هور، مجموعه دنیاگردی و هتل 5 ستاره دریایی ترنج

وب سایت : toranj-hotel.com

هتل مارینا پارک (5 ستاره)

هتل مارینا پارک در سال 1390 در جزیره کیش در دو طبقه و با 190 اتاق که هرکدام از دکوراسیونی زیبا و تجهیزاتی مدرن برخوردار بودند، شروع به کار کرد. موقعیت عالی این هتل باعث شده تا دسترسی راحت و سریعی را به مراکز دیدنی مانند پارک دلفین ها و خرید مانند بازار مریم، بازار کیش مال، بازار مرجان و بازار پدیده در شهر کیش داشته باشد.

اسکله اختصاصی هتل مارینا پارک از مزایای منحصربه فرد آن است که به خاطر داشتن انواع تفریح های ساحلی و ورزش های آبی در کنار رستوران های متنوع، یک گزینه ای عالی برای تفریح و سرگرمی دنیاگردان به شمار می رود. تمامی امکانات بی نظیر ای هتل باعث شده که بیش از دیگر هتل های جزیره کیش مورد توجه مسافران قرار گیرد.

تلفن: 07644465000

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، مارینا پارک (نمایش روی نقشه)

وب سایت: marinaparkhotel.ir

علاوه بر موارد گفته شده در این مقاله هتل های زیبا و منحصربه فرد دیگری نیز در جزیره کیش وجود دارند. با پیشرفتی که دنیاگردی در سال های اخیر داشته است، اقامت در هر یک از این هتل ها افسوسی را برای اقامت داشتن در هتل دیگر در شما ایجاد نمی کند چرا که تمامی آن ها دارای امکانات تقریبا مشابهی هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1418

به "بهترین هتل های کیش کدام اند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های کیش کدام اند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید