تبلت TCL NxtPaper 14 Pro ترکیبی از تبلت و کتاب خوان الکترونیکی است

به گزارش نامیت، TCL شب گذشته در نمایشگاه CES 2024 از تبلت نو TCL NxtPaper 14 Pro رونمایی کرد که از فناوری NXTPAPER 3.0 بهره می برد؛ به لطف همین فناوری، این تبلت میان تبلت های معمولی و کتاب خوان های الکترونیکی قرار می گیرد.

تبلت TCL NxtPaper 14 Pro ترکیبی از تبلت و کتاب خوان الکترونیکی است

نمایشگر TCL NxtPaper 14 Pro بیش از هرچیزی روی راحتی چشم کاربر متمرکز شده و رابط کاربری این تبلت به کاربران اجازه می دهد به راحتی بین حالت سیاه و سفید و حالت معمولی نمایشگر سوئیچ نمایند. نمایشگر استفاده شده 14 اینچ میزان دارد و رزولوشن 2880 در 1800 را ارائه می دهد. فناوری NXTPAPER، به زبان ساده انعکاس نور را کنترل می نماید تا نمایشگر حس استفاده از کاغذ معمولی را برای کاربر تداعی کند.

باید خاطرنشان کنیم گوشی های تازه TCL هم از این فناوری استفاده می نمایند تا بتوانند برای مطالعه تجربه کاربری بهتری ارائه نمایند. قلب تپنده این تبلت، چیپست دایمنسیتی 8020 است و در کنار آن 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است. TCL می گوید محصولاتی که از فناوری NXTPAPER استفاده می نمایند تا 61 درصد در فیلتر نور مضر آبی عملکرد بهتری دارند. روشنایی نمایشگر 14 اینچی NXTPAPER 14 Pro به 700 نیت می رسد و این پنل به بهره گرفتن از نور قطبی دایره ای تازه (CPL) تجربه ای شبیه مطالعه کتاب های معمولی ارائه می دهد.

یکی از قابلیت های مجذوب کننده این تبلت، Eye Health Assistant نام دارد که به زبان ساده به کاربر یادآوری می نماید روشنایی نمایشگر را کاهش دهد یا در نیمه شب به نمایشگر خیره نگردد. برای سوئیچ بین سه حالت متفاوت نمایشگر، دکمه های فیزیکی اختصاصی تعبیه شده تا کاربران راحت تر چنین کاری را انجام دهند.

در صورت سیاه وسفید کردن نمایشگر، موارد مختلفی در رابط کاربری ساده تر می شوند و بنابراین صرفا با یک نمایشگر سیاه و سفید معمولی روبرو نمی شوید. برای این تبلت می توانید از قلم استایلوس هم بهره ببرید که مجذوب کنندهیت آن را دوچندان می نماید. هنوز قیمت این تبلت اعلام نشده ولی قرار است اوایل 2024 راهی بازار آمریکا گردد.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 دی 1402 بروزرسانی: 19 دی 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2233

به "تبلت TCL NxtPaper 14 Pro ترکیبی از تبلت و کتاب خوان الکترونیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت TCL NxtPaper 14 Pro ترکیبی از تبلت و کتاب خوان الکترونیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید