تدابیر سختگیرانه قرنطینه در کشورهای اروپایی تدریجی سرانجام می یابد

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورو نیوز، با کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در اروپا تعدادی از کشورهای این قاره به صورت گام به گام در حال کاهش و تعدیل کردن تدابیر سختگیرانه ای هستند که برای جلوگیری از شیوع کرونا آنها را به اجرا گذاشته بودند.

تدابیر سختگیرانه قرنطینه در کشورهای اروپایی تدریجی سرانجام می یابد

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

همانطور که سباستین کورتز، صدر اعظم اتریش هفته گذشته اعلام نموده بود، درهای فروشگاه های کوچک و پارکهای این کشور در راستای سرانجام گام به گام تدابیر سختگیرانه قرنطینه، به روی عموم شهفرایندان گگردده شدند.

پس از آن تمامی فروشگاه های این کشور و مراکز تجاری از اوایل ماه مه کارشان را شروع خواهند کرد. قرار است رستوران های کشور نیز از اواسط ماه مه میزبان مشتریان باشند.

اتریش و جمهوری چک اولین کشورهایی بودند که در اروپا به قرنطینه رفتند و اکنون احتمالاً به دلیل کاهش مبتلایان و قربانیان، این دو کشور تصمیم به سرانجام قرنطینه گرفته اند.

جمهوری چک از پنج شنبه گذشته، اجازه بازگشایی فروشگاه ها را صادر کرد.

اتریش و جمهوری چک، یکی از پایین ترین آمار قربانیان بیماری کووید -19 در قاره سبز را داشته اند. در اتریش تا روز سه شنبه شمار قربانیان کمتر از 400 نفر و در جمهوری چک کمتر از 200 نفر بوده است. این آمار در مقایسه با کشوری چون ایتالیا که کووید -19 جان بیش از 20 هزار نفر را گرفته ناچیز است.

دولت اتریش البته از تمامی شهفرایندان خواسته است تا با ماسک در تمامی اماکن عمومی، فروشگاه ها و پارک ها، حضور یابند. جلوی درب بسیاری از مراکز خرید در این کشور ماسک به صورت رایگان توزیع می گردد.

این در حالی است که با کاهش فرایند ابتلا و فرایند نزولی تعداد قربانیان ویروس کرونا در یکی از اصلی ترین کانون های کرونا در دنیا، اسپانیا تصمیم گرفت تا اجازه بازگشت کارگران و کارکنان کارخانه ها و کارگاه های کشور به محل کارشان را صادر کند. البته دولت اسپانیا شرط مهمی برای این موضوع گذاشته و آن اینکه همه کارکنان باید مجهز به ماسک باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 888

به "تدابیر سختگیرانه قرنطینه در کشورهای اروپایی تدریجی سرانجام می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر سختگیرانه قرنطینه در کشورهای اروپایی تدریجی سرانجام می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید