ترکیب احتمالی استقلال در فینال جام حذفی

به گزارش نامیت، صدویکمین ملاقات شهرآورد مرکز، چهارشنبه در قالب فینال جام حذفی از ساعت 19:45 دقیقه در استادیوم آزادی با قضاوت اشکان خورشیدی برگزار می گردد.

ترکیب احتمالی استقلال در فینال جام حذفی

این سومین تقابل استقلال و پرسپولیس در این فصل است. کمتر از 40 روز پیش در هفته بیست وهفتم ملاقات برگشت برگزار گردید که شاگردان یحیی گل محمدی پیروز شدند با تک گل عیسی آل کثیر شاگردان ریکاردو ساپینتو را مغلوب نمایند و در نهایت به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا نمایند. ملاقات رفت 2 تیم نیز با تساوی 2 بر 2 به سرانجام رسید.

سومین تقابل آن ها قطعا باید یک برنده داشته باشد. پرسپولیس با کسب پیروزی می تواند 2 جام دریافت کند؛ یک جام حذفی و با توجه به قهرمانی در لیگ برتر، به صورت اتوماتیک قهرمانی سوپر جام را نیز به نام خود ثبت می نماید.

انگیزه های استقلال به مراتب بالاتر از پرسپولیس است. آن ها در پی انتقام شکست ملاقات قبلی هستند و بعلاوه استقلال 6 سال است که پیروز به کسب پیروزی در مقابل پرسپولیس نشده است. البته استقلال 2 بار در ضربات پنالتی در سال های 1399 و 1400 پرسپولیس را ناکام گذاشته اما این نتایج در آمار جزو بردهای تیم فوتبال استقلال منظور نمی گردد.

آخرین پیروزی استقلال در تاریخ 10 اسفند سال 1396 به دست آمد جایی که استقلال وینفرد شفر پیروز شد با یک گل، پرسپولیس را شکست دهد.

بعید به نظر می رسد که یحیی گل محمدی برای این ملاقات تغییری در تیم برنده خوب داشته باشد و بعد از فزونی مقابل استقلال، پرسپولیس به یک ترکیب ثابت و قدرتمند دست پیدا نموده که با این ترکیب پیروز شد مقام قهرمانی لیگ برتر را نیز بدست آورد. پرسپولیس تنها لئوناردو پریرا را به علت مصدومیت در این ملاقات در اختیار ندارد.

در مقابل اما ریکاردو ساپینتو چند بازیکن مصدوم و محروم برای این ملاقات دارد. مهدی مهدی پور به علت دریافت کارت زرد در مقابل نساجی 2 اخطاره شد و در این ملاقات محروم است. رضا میرزایی، عارف غلامی و کوین یامگا نیز به علت مصدومیت در این ملاقات حضور ندارند. البته گفته می گردد غلامی و یامگا به این ملاقات می رسند اما بعید به نظر می رسد که این بازیکنان در ترکیب ابتدایی ساپینتو حضور داشته باشند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و عیسی آل کثیر.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی و امیر ارسلان مطهری.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2180

به "ترکیب احتمالی استقلال در فینال جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال در فینال جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید