تست شجاعت در ترول تونگا

به گزارش نامیت، یکی از مقصدهای پیاده روی دیدنی و مجذوب کننده نروژ در Hardanger نهفته است. ترول تونگا، مکانی رویایی و بی نظیر است که بازدید از آن دل و جرات می طلبد.

تست شجاعت در ترول تونگا
در اعماق فلات نروژ در منطقه ای بنام اُدا یک مقصد پیاده روی مجذوب نماینده و تماشای نهفته است. طبیعت بکر و دست نخورده این منطقه زیبایی خاصی به آن بخشیده است. ترول تونگا یکی از این مکان های مجذوب نماینده و تماشای است. ترول تونگا، سنگ باریکی می باشد که به صورت افقی از دل کوه بیرون آماده است. ارتفاع این صخره تا دریاچه Ringedalsvatnet که در زیر صخره واقع شده است 700 متر می باشد. برای رسیدن به این منطقه بازدیدنمایندگان اول باید وارد اُدا Odda شده و به وسیله تیسه دال Tyssedal به اسکیه گه دال رفته و به اول راه ترول تونگا خواهند رسید.

حال با طی کردن جهت کوه و گذر از پیچ و خم های نفس گیر و صعودی 1000 متری ترول تونگا را خواهید دید. پوشش گیاهی فوق العاده، آبشارهای بی نظیر و کوه های شیب دار و سر سبز و دریاچه که در زیر آن واقع شده است زیبایی این منطقه را چندین برابر می نماید و اینجاست که پاداش این صعود نفس گیر را می گیرید. اگر شجاعت به خرج دادید و به روی ترول تونگا رفتید یخچال های طبیعی فلات Folgefonna را خواهید دید و احساسی به شما القا می گردد که گویی در بالای دنیا هستید. بیش از این بازدیدنمایندگان و ماجراجویان با استفاده از تله کابین فاصله 950 متری بالای سطح دریا استفاده می کردند. تله کابین این منطقه متعلق به انجمن کوهنوردی نروژ است که به کوهنوردان علاقه مند این امکان را می دهد که با گذراندن یک شب در ایستگاه در منطقه ها دیگر به کوهنوردی طولانی تری ادامه دهند.

پیاده روی کامل به ترول تونگا و بازگشت 10 ساعت طول می کشد و فقط برای کوهنوردان با تجربه توصیه می گردد. سفر در اسکیه گه دال Skjeggedal آغاز می گردد و جاذبه های مختلفی در طول جهت هستند از جمله سد رینگدال Ringedal، حفره های یخ زده و گزینه های دیگری شامل دوچرخه سواری و یا تماشا یک تور با راهنما در طول جهت کوهنوردی. به لطف آزادی قوانین نروژ، شما بعلاوه می توانید اردوگاه هایی در طول جهت برپا کنید. برترین فصل صعود به ترول تونگا اواسط خرداد تا اواسط شهریور می باشد.

برترین توصیه این است که از دفتر اطلاعات توریستی محلی در Odda اطلاعات لازم جهت صعود به قله را جویا شوید. آن ها شما را با اطلاعات و نقشه های منطقه آشنا می نمایند. بعلاوه شرایط آب و هوایی را نیز در اختیارتان می گذارند. پیاده روی به ترول تونگا به عنوان آغاز و خاتمه پیاده روی در Hardangervidda نیست. فلات کوه نروژ بزرگ ترین در نوع خود در اروپا است و میزبان های دیگری از جمله کوه Harteigen بصری مجذوب نماینده است.

منبع: سایت ستاره

منبع: راسخون
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1880

به "تست شجاعت در ترول تونگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست شجاعت در ترول تونگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید