فراوری ریل ذوب آهن اصفهان در حد استانداردهای اروپایی است

به گزارش نامیت، معاون روابط کار، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فراوری ریل دانش خاصی را می طلبد و ذوب آهن اصفهان فراوری ریل را با کیفیت بالا و در حد استانداردهای اروپایی فراوری کرد تا مهارت خود در صنعت فولاد را به نمایش بگذارد .

فراوری ریل ذوب آهن اصفهان در حد استانداردهای اروپایی است

با ما سفر کنید و با ارزان تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران اصفهان،حاتم شاه کرمی ظهر امروز ضمن بازدید از خط فراوری ذوب آهن اصفهان گفت: هدف از این بازدید آنالیز شرایط کارکنان ذوب آهن اصفهان است و این در حالی است که نگاه متفاوتی در بیرون از این مجتمع عظیم صنعتی وجود دارد و بعضی این شرکت را قدیمی و فرسوده می دانند ولی وقتی وارد ذوب آهن اصفهان می شوید، فراوریات، کیفیت و تنوع محصولات این شرکت را می بیند متوجه می شوید که ذوب آهن قلب صنعت فولاد کشور است.

وی به فراوری ریل ملی در ذوب آهن اشاره نمود و خاطر نشان ساخت:

فراوری ریل، نشان از همت و کوشش متخصصین ذوب آهن است که توانسته اند این محصول را با کیفیت بسیار بالا فراوری نمایند و از خروج ارز جلوگیری نمایند .

معاون روابط کار، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی توضیح داد: فراوری ریل دانش خاصی را می طلبید که تا کنون در دست کشورهای معدودی بود، ذوب آهن اصفهان ریل را با کیفیت بالا و در حد استانداردهای اروپایی فراوری کرد تا مهارت خود در صنعت فولاد را به نمایش بگذارد .

وی به راه اندازی کوره بلند شماره یک اشاره نمود و گفت: اقدامات مهمی در راه اندازی کوره بلند شماره یک اجرا شده که حاصل کسب دانش روز و بومی سازی این صنعت توسط کوششگران این شرکت است و این موفقیت می تواند راهگشای سایر صنایع فولادی نیز باشد .

شاه کرمی به همه گیری بحران کرونا در کشور اشاره نمود و اضافه نمود: معمولا در مکان های که تجمع افراد زیاد است و افراد زیادی مشغول به کار هستند شیوع کرونا بیشتر است اما اقدامات پیشگیرانه ذوب آهن اصفهان در مقابله با این ویروس از قبیل تامین تجهیزات بهداشت فردی کارکنان، توزیع ماسک، گندزدایی و رعایت فاصله اجتماعی بسیار مناسب بوده و توانسته از شیوع این بیماری در این مجتمع عظیم صنعتی جلوگیری کند .

وی به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اشاره نمود و گفت: اجرای این طرح در ذوب آهن در مراحل پایانی واقع شده است و این نشان از توجه مسئولین شرکت به امور معیشتی کارکنان است .

معاون روابط کار، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن ابراز رضایت مندی از رعایت اصول ایمنی در جلوگیری از بروز حوادث در شرکت گفت: با نظارت و اجرای درست اصول ایمنی می توان از بروز حوادث برای کارکنان جلوگیری کرد و از سرمایه های انسانی محافظت کرد .

منصور یزدی زاده نیز با اشاره به این که اولین محموله ریل مترو تهران تحویل شد گفت: بعد از تحویل ریل مترو اصفهان، اولین محموله ریل مترو تهران نیز تحویل شد و مشهد و شیراز نیز خواستار ریل مترو فراوریی ذوب آهن اصفهان هستند.

وی اضافه نمود : تنوع زیادی در ریل مترو کشور داریم، با این حال محدودیت فراوری نداریم فراوری ریل را با سرعت انجام خواهیم داد و امیدواریم فراوری سال جاری از مرز 60 هزار تن بگذرد و در سال آینده برای فراوری 100 هزار تن انواع ریل برنامه ریزی کردیم .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1473

به "فراوری ریل ذوب آهن اصفهان در حد استانداردهای اروپایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ریل ذوب آهن اصفهان در حد استانداردهای اروپایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید