جهانبخش: اولویت برایم تیم ملی است نه انگلیس

به گزارش نامیت، علیرضا جهانبخش روزهای موفقی را سپری می نماید. او که تازه وارد لیگ برتر گردیده بود، ترجیح داد خیلی زود در خدمت تیم ملی باشد و به جمع شاگردان کی روش محلق شد.

جهانبخش: اولویت برایم تیم ملی است نه انگلیس

به گزارش خبرنگاران ، علیرضا جهانبخش حالا شبیه باتجربه ها حرف می زند، نقد و نظر دارد. او در باره برنامه های تیم ملی می گوید: متأسفانه بعد از جام جهانی انتظار می رفت برنامه ریزی ها و اردوها بهتر باشد که با تأخیر انجام شد. مسلماً اگر زودتر با کارلوس کی روش تمدید قرارداد می شد برنامه ریزی ها سریع تر انجام می گرفت. بحث بازی های دوستانه هم خیلی اهمیت دارد. ما بدون بازی دوستانه با تیم های بزرگ به مصاف حریفان قدرمان در جام جهانی رفتیم و خدا را شکر عملکردمان خوب بود، اما الان شرایط خیلی فرق دارد و سطح توقع مردم از تیم ملی بالا رفته است. مردم از ما انتظار قهرمانی دارند و به خاطر همین می گویم برنامه ریزی ها و بحث ماندن کی روش باید زودتر انجام می شد تا زمان کمتری را از دست بدهیم. در هر صورت امیدوارم بتوانیم در بازی های آینده انتظارات را برآورده سازیم.

هافبک تیم ملی در واکنش به این موضوع که کارلوس کی روش به او بها داد و این بازیکن نیز بعد از لژیونر شدن در هلند به موفقیت بزرگی دست پیدا کرد، معتقداست: خیلی خوشحالم که توانستم به افتخار بزرگی مثل آقای گلی لیگ هلند دست پیدا کنم. طی یک سال گذشته بازیکنان ما در لیگ های اروپایی خوب کار کردند و اعتقادم این است که ما بازیکنان خارج از ایران مسئولیست سنگینی بر گردن مان است، چرا که به عنوان نماینده ایران باید خودمان را نشان داده و خوب کار کنیم. این موفقیتی که به دست آوردم در جهان، اروپا و هلند برای فوتبال ایران بازتاب خیلی خوبی داشت. پیش از این هم گفته ام که جوانان مستعد زیادی داریم که با حضور در فوتبال اروپا و استفاده از امکانات آنجا می توانند پیشرفت زیادی نمایند و امیدوارم شرایطی در فوتبال کشورمان پیش بیاید که بازیکنان مستعد همین جا بتوانند رشد نمایند، چرا که ما واقعاً استعداد های زیادی در کشورمان داریم که در صورت داشتن امکانات می توانند بهتر خودشان را نشان دهند.

جهانبخش در باره اینکه با حضورش در لیگ برتر و یک فضای جدید شاید هر کس جای او بود در انگلیس می ماند تا بیشتر با فضای تیم جدیدش آشنا گردد، اما او حضور در اردوی تیم ملی را ترجیح داد، می گوید: من وارد یک فضای کاملاً جدید شدم، چرا که فوتبال انگلیس با فوتبال هلند فضای کاملاً متفاوتی دارد. همیشه آرزویم بود که بتوانم در لیگ برتر بازی کنم و دورادور این لیگ را دنبال می کردم. الان هم اعتقاد دارم لیگ برتر انگلیس با اختلاف بهترین لیگ جهانست. هم اکنون در اوایل فصل بسر می بریم و احتیاج به زمان دارم تا با شرایط و فرهنگ انگلیس آشنایی پیدا کنم. اعتماد به نفس خوبی دارم و می توانستم در انگلیس بمانم و قطعاً به نفعم می شد، اما اولویت برای من تیم ملی است. به بازی در تیم ملی افتخار می کنم و هر وقت بخواهند حتی اگر در سخت ترین شرایط هم باشم با کمال میل در اختیار تیم ملی خواهم بود. او در خصوص اینکه آیا تیم ملی می تواند در جام ملت ها قهرمان گردد، اینطور حرف می زند: در ابتدا هم گفتم که بحث بازی های دوستانه خیلی مهم و تأثیرگذار است. تیم های کره و ژاپن با تیم های بزرگ جهان بازی دوستانه برگزار می نمایند و این مسئله به آنها یاری می نماید تا در آسیا خیلی راحت تر بازی نمایند، کاری که ما هم باید انجام دهیم و اگر قبل از جام جهانی با تیم های بزرگ بازی می کردیم در این رقابت ها بازی های به مراتب بهتری انجام داده و از نظر ذهنی آماده تر بودیم. الان چهار پنج ماه تا جام ملت ها وقت مانده و امیدوارم فرصتی به دست بیاید تا با حریفان قدری بازی کنیم.

1-550

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 39

به "جهانبخش: اولویت برایم تیم ملی است نه انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: اولویت برایم تیم ملی است نه انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید