همه می خواستند ژاپن قهرمان گردد، با غیرت ایرانی پیروز شدیم

به گزارش نامیت، خبرنگاران : کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: غیرت و تعصب ایرانی سبب شد با وجود شرایط ناعادلانه قهرمان آسیا شویم.

همه می خواستند ژاپن قهرمان گردد، با غیرت ایرانی پیروز شدیم

علی نادری، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه در مرحله گروهی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا از هر گروه تنها تیم اول صعود می کرد تمام بازی های ما حکم ملاقات حذفی را داشت. ما در شرایط ویژه ای چین و امارات که قهرمان آسیا بوده اند را شکست دادیم و در ملاقات فینال هم به لطف خدا پیروز شدیم.

وی ادامه داد: در بازی فینال همه چیز بر علیه ما بود و همه می خواستند ژاپن قهرمان گردد اما با غیرت و تعصب ایرانی در این شرایط ناعادلانه قهرمان شدیم.

نادری اعلام نمود: هوش و درایت اوکتاویو هم در موفقیت تیم ایران تاثیر زیادی داشت. در ملاقات فینال زمانی که بازیکنان اصلی تیم کمی از نظر شرایط روحی دچار مشکل شده بودند، او نفرات ذخیره را به زمین فرستاد و این کار سبب شد تا تمرکز به بازیکنان بازگردد. به هر حال شخصیت واقعی تیم ایران آن چیزی بود که در پنج دقیقه پایانی ملاقات مقابل ژاپن مشاهده شد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی توضیح داد: فدراسیون فوتبال از تیم ما حمایت خوبی کرد و در دشوارترین شرایط مالی تیم ملی فوتبال ساحلی به اردوی 20 روزه برزیل رفت که تاثیر زیادی در موفقیت و قهرمانی مان داشت.

نادری در ادامه به خبرنگاران گفت: معتقدم نتیجه اصلی تمرینات و کارهای تاکتیکی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی خود را نشان می دهد و در واقع تیم اصلی فوتبال ساحلی ایران را باید در جام جهانی ببینید.

وی درباره پاداش هفت میلیونی برای این تیم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا هم اعلام نمود: ما آنچه در توان مان بود را در طبق اخلاص گذاشتیم و قهرمان شدیم. وظیفه خود را انجام دادیم و دیگر مسائل مربوط به پاداش و حمایت های آینده مربوط به فدراسیون و وزارت ورزش است. همین اندازه می گویم که ما وظیفه خود را انجام دادیم. بازیکنان ساحلی قانع هستند و در این رشته خبری از قراردادهای نجومی نیست.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 767

به "همه می خواستند ژاپن قهرمان گردد، با غیرت ایرانی پیروز شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه می خواستند ژاپن قهرمان گردد، با غیرت ایرانی پیروز شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید