حسان دیاب: فساد شکستم داد، چون تنها بودم

به گزارش نامیت، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان گفت که فساد موجود در این کشور وی را شکست داد تنها به این دلیل که در مبارزه با آن تنها بوده است.

حسان دیاب: فساد شکستم داد، چون تنها بودم

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حسان دیاب، نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در تبادل نظر با خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت گفت: اعتراف می کنم که فساد مرا شکست داد؛ چراکه در مقابل آن تقریبا تنها بودم ما به همبستگی و اتحاد برای شکست فساد احتیاج داریم.

دیاب گفت: خداوند شهدای ما را که فساد آن ها را در انفجار بندر بیروت ترور کرد،رحمت کند. خداوند حافط و نگهدار شما و لبنان باشد.

دیاب به خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت گفت: شما به دلیل از دست دادن عزیزانتان زخم های عمیقی دارید و همدردی کل جهان عزیزانتان را به شما برنمی گرداند. خشمتان قابل درک است؛ چراکه اتفاقی که افتاد یکی از نتایج فساد در کشور است. با تمام شفافیت و وضوح می گویم که فساد گسترش یافته اولین مسئول انفجار بندر بیروت است اما مطمئنا باید تمام واقعیت را بدانیم.

انفجار بندر بیروت به کشته شدن 200 تن و زخمی شدن 6000 تن دیگر و آسیب رسیدن به ساختمان های اطراف بندر بیروت منجر شد. دلیل انفجار ذخیره شدن نامناسب 2750 تن نیترات آمونیوم اعلام شد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1621

به "حسان دیاب: فساد شکستم داد، چون تنها بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسان دیاب: فساد شکستم داد، چون تنها بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید