خالق سایلنت هیل در حال ساخت بازی ترسناک جدیدی است

به گزارش نامیت، کئیچیرو تویاما، خالق سری بازی های سایلنت هیل و گرویتی راش، جزئیات جدیدی را از اولین بازی استودیو تازه تأسیس خود اعلام کرده است. بر اساس گفته های او، اولین اثر استودیو آن ها قرار است یک بازی اکشن ماجرایی ترسناک باشد که برای سال 2023 در نظر گرفته شده است و با انتظارات طرفداران تویاما همخوانی خواهد داشت.

خالق سایلنت هیل در حال ساخت بازی ترسناک جدیدی است

مدتی پیش به صورت رسمی اعلام شد که کئیچیرو تویاما سونی را ترک کرده و استودیو مستقل خود را تأسیس کرده است. اکنون در مصاحبه جدید او با سایت IGN Japan، جزئیات بیشتری از اولین بازی استودیو تازه تأسیس او یعنی Bokeh Game Studio اعلام شده است. او در این مصاحبه اعلام کرده که در حال ساخت یک بازی اکشن ماجرایی است که طرفداران کارهای قبلی او را به خود جذب خواهد کرد. او توضیح می دهد که این بازی دارای المان های داستانی و مبارزات و جهان منحصر به فردی به شیوه های بازی های پیشین او در سونی و کونامی خواهد بود.

در این مصاحبه، از او پرسیده شد که از میان آثار قبلیش، بازی جدید او بیشتر روی المان های ترسناک بازی هایی همچون سایلنت هیل و سایرن تکیه خواهد کرد یا به شیوه و سبک و سیاق بامزه و شاداب تر اثری همچون گرویتی راش عمل می کند. او در پاسخ گفت: اگر بخواهیم چنین چیزی را در نظر بگیریم، این بیشتر شبیه یک بازی در ژانر وحشت و ترس خواهد بود. با این حال، تمرکز ما این است که تجربه ای سرگرم کننده تری را برای مخاطب گسترده خود خلق کنیم تا اینکه یک اثر ترسناک هاردکور بسازیم.

اگرچه او حدود 20 سال در استودیو ژاپن سونی حضور داشته و در این مدت همیشه بازی هایش به صورت انحصاری برای کنسول های خانواده پلی استیشن منتشر شده اما بازی جدید او قرار است برای پلتفرم های مختلفی عرضه شود. او درباره این موضوع می گوید: ما بازی خود را با در نظر دریافت کامپیوتر به عنوان پلتفرم اصلی خلق می کنیم اما امیدواریم که بتوانیم این بازی را روی هر پلتفرمی که بتوانیم، عرضه کنیم.

جونیا اوکورا و کازونوبو ساتو دیگر افرادی بودند که در کنار کئیچیرو تویاما این استودیو جدید را خلق کردند. این بازی توسط تیم نسبتا بزرگی ساخته می شود. کازونوبو ساتو می گوید که آن ها هنوز در مراحل اولیه توسعه بازی هستند و زمان عرضه بازی را برای سال 2023 تخمین می زنند. ساتو می گوید: ما تازه وارد مرحله طرح ها و نمونه های اولیه شده ایم و توسعه بازی احتمالا حدود 3 سال طول خواهد کشید. پس امیدواریم که بتوانیم از اکنون تا سه سال آینده، بازی را به دست شما برسانیم.

پس از تأسیس استودیو جدید، تویاما از دلایل خود برای جدایی از سونی و مستقل شدنش جزئیاتی را گفت و بیان داشت که قصد داشته به صورت مستقل به ساخت ایده های خاص خود بپردازد. او دوباره درباره این موضوع گفته است که الهام زیادی از استودیو genDESIGN و شخص فامیتو اودا گرفته است. اودا که خالق آثار به یادماندنی و تحسین شده ای همچون ایکو و شادو آو کلوسوس است، مدتی پیش از استودیو ژاپن سونی جدا شد و استودیو مستقل خود را تأسیس کرد. تویاما اشاره می کند که اودا از تجربه های خود به او گفته و او هم از این تجربه ها بهره برده و از آن ها برای ادامه جهت خود الهام گرفته است.

با توجه به این اطلاعات، هنوز راه زیادی تا عرضه اولین بازی Bokeh Game Studio باقی مانده است اما آن ها اکنون از آنجایی که به عنوان استودیویی مستقل فعالیت می کنند، می توانند تبلیغات و ارتباط با مخاطبان را از طریق شبکه های اجتماعی کاملا به خواسته خود انجام دهند و اطلاعات جدیدی را با مخاطبان در میان بگذارند. پس این احتمال وجود دارد که در سال آینده اطلاعات بیشتری از این پروژه به صورت عمومی اعلام شود.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1349

به "خالق سایلنت هیل در حال ساخت بازی ترسناک جدیدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالق سایلنت هیل در حال ساخت بازی ترسناک جدیدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید