کوجیما به شدت مشتاق فیلم تازه مد مکس است

به گزارش نامیت، هیدئو کوجیما (Hideo Kojima)، کارگردان مشهور صنعت بازی، که علاقه زیادی به سینما دارد و در گذشته بیان نموده که 70 درصد بدنش از فیلم است، مدت هاست که در نقد فیلم دستی بر آتش داشته است. او برای بسیاری از مجلات، هم در ژاپن و هم در غرب نیز مطالبی نوشته است. تیم کلارک، مدیر برند PCG، به یاد می آورد که کوجیما همیشه یک ستون مرتبط با فیلم برای مجله رسمی پلی استیشن بریتانیا نوشته که ظاهرا در بیشتر مواقع از تعداد کلمات برنامه ریزی شده بیشتر شده است.

کوجیما به شدت مشتاق فیلم تازه مد مکس است

هرچند این روز ها کوجیما مستقیما به وسیله توییتر مطالب خود را منتشر می کنذ و خواندن توییت های او در زمینه های مختلف، سرگرم کننده است. یکی از موضوعاتی که در خصوص او پنهان نیست، ارادت به آثار جورج میلر (George Miller)، کارگردان استرالیایی است که بیشتر برای ساخت سری فیلم های مکس دیوانه (Mad Max) شناخته شده است. آخرین فیلم میلر Furiosa: A Mad Max Story است و کوجیما مطابق انتظار آن را دوست داشته است. کوجیما گفته که فیلم تازه مکس دیوانه یعنی فیوریسا یک شاهکار است و از زمانی که اولین فیلم میلر را در 16 سالگی دیدم، این کارگردان مشوق او بوده و زندگی اش را بارها نجات داده است. کوجیما میلر را خدای خود و حماسه اش را کتاب مقدس خود خوانده است.

در توییتی دیگر او بیان نموده که بعد از دیدن این اسپین آف بار دیگر جاده خشم را دیدن نموده است. جالب است بدانید که کوجیما بیان نموده که حداقل 30 بار این فیلم را به شکل های مختلف دیدن نموده است. واضح است که این ستایش بالایی از جانب کسی است که به نظر می رسد گاهی خود را نیمه خدا می داند، اما جورج میلر تنها مردی است که می توان گفت کوجیما به او چنین علاقه ای دارد. کوجیما قبلا میلر را محترم ترین خدای خود خطاب نموده بود. این کارگردان ژاپنی بعلاوه از اشاره ای که میلر در کتابی به او می نماید هیجان زده است و گفته که بعد از دیدنی مستند ساخت جاده شخم در حین کار گریه نموده است.

کوجیما در راتن تومتیوز (Rotten Tomatoes) گفته است:

جالب است بدانید که کوجیما میلر را در دث استرندینگ 2 و سری متال گیر نیز استفاده نموده است که مهر تاییدی بر علاقه او به این کارگردان است. در نهایت کوجیما در اولین نمایش یا پریمیر Furiosa: A Mad Max Saga شرکت نموده و جورج میلر را روی فرش قرمز با خوشحالی در آغوش می گیرد.

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1403 بروزرسانی: 1 خرداد 1403 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2236

به "کوجیما به شدت مشتاق فیلم تازه مد مکس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوجیما به شدت مشتاق فیلم تازه مد مکس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید