خبرنگاران باقری پایان از استقلال جدا شد

به گزارش نامیت، تهران- خبرنگاران- فرشید باقری انتها پس از توافق با مسوولان باشگاه استقلال از جمع آبی های پایتخت جدا شد.

خبرنگاران باقری پایان از استقلال جدا شد

به گزارش خبرنگاران، فرشید باقری هافبک تیم فوتبال استقلال که از مدت ها پیش زمزمه های جداییش از آبی پوشان به گوش می رسید، امروز(چهارشنبه) همزمان با پیروزی استقلال برابر ماشین سازی در تبریز با حضور در ساختمان باشگاه پس از توافق با مسوولان استقلال از جمع آبی ها جدا شد.

باقری در گفت وگو با خبرنگاران در مقابل ساختمان باشگاه با تایید این خبر، گفت: با توافق از استقلال جدا شدم؛ فکر می کنم این اتفاق باید زودتر از این رخ می داد زیرا مدت ها است که نه من می توانستم آنطور که باید و شاید به استقلال یاری کنم و نه استقلال می توانست به من یاری کند.

وی در مورد نوسان های زیاد عملکردش در زمان حضور سرمربیان مختلف روی نیمکت استقلال تاکید نمود: در ابتدای پیوستن به استقلال طول کشید تا با تیم هماهنگ شوم و بعد از آن هم شرایط خوب شد و در ادامه هم مصدومیت مانع از این شد تا به استقلال یاری کنم. با این حال، همه چیز امروز تمام شد و برای استقلال، کادرفنی و بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت می کنم.

باقری در سرانجام در پاسخ به مقصد بعدی خود گفت: پیشنهاد دارم اما هنوز معین نیست اما به تیمی می روم که آرامش داشته باشم تا بتوانم در نهایت این نیم فصل مانده را بدون دغدغه بازی کنم.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با 33 امتیاز پایین تر از پرسپولیس و سپاهان 34 امتیازی، در رده سوم جدول رده بندی جای دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1480

به "خبرنگاران باقری پایان از استقلال جدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باقری پایان از استقلال جدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید