رئیس فدراسیون از فوتبالی ها استفاده کند، پرسپولیس شانس اول است

به گزارش نامیت، حمید درخشان در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره ششمین پیروزی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال مقابل سایپا که منجر به ادامه صدرنشینی این تیم با 33 امتیاز شد گفت: پیروزی مهمی برای پرسپولیس در یک بازی سخت کسب شد. سایپا کاملاً شجاعانه بازی کرد و باید به این تیم تبریک گفت. پرسپولیس هم شروع خوبی برای دور برگشت رقابت های لیگ برتر داشت تا بتواند همچنان به شانس خود برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر خوش بین باشد.

رئیس فدراسیون از فوتبالی ها استفاده کند، پرسپولیس شانس اول است

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم گلزنی مهاجمان این تیم و گلزنی های سیدجلال حسینی به عنوان مدافع اضافه نمود: فضای موجود در پرسپولیس باعث می گردد که مهاجمان این تیم نتوانند یاری زیادی به پرسپولیس یاری نمایند. آنها کم تجربه اند و دقت کافی در زدن ضربات آخر ندارند.

وی ادامه داد: طبیعی است بازیکنان خط دفاع و هافبک به یاری گلزنی این تیم بیایند. پرسپولیس متاسفانه مهاجم ششدانگ ندارد تا بتواند گل های بیشتری به حریفان بزند. بازگشت عیسی آل کثیر می تواند این مشکل را هم حل نماید.

درخشان درباره عدم گلزنی توسط مهاجمان جوان این تیم توضیح داد: بازی در تیم های عظیم با تیم های معمولی تفاوت خیلی زیادی دارد. این بازیکنان جوان از هر لحاظ تحت فشار هستند و همین هم باعث می گردد آنها با استرس بازی نمایند. برای اینکه در همین پرسپولیس تبدیل به بازیکنان عظیم شوند احتیاج به آرامش دارند. به نظرم بازیکنان جوان در تیم های پر طرفدار باید قدر موقعیتی که دارند را بدانند.

وی درباره احتمال تکرار قهرمانی این تیم برای پنجمین بار متوالی گفت: پرسپولیس همه چیز برای قهرمانی دارد. من فکر می کنم این تیم سال جاری هم در آسیا بهتر عمل خواهد نمود و شانس قهرمانی دارد.

درخشان درباره جدایی محمود فکری از سرمربیگری استقلال تهران نیز اظهارنظر کرد و گفت: تیم های عظیم چنین مشکلاتی هم دارند. وقتی نتوانی انتظارات را برآورده کنی مدت کوتاهی در راس خواهی بود. طرفداران در ایران فوتبال را می فهمند که تیم محبوبشان چگونه بازی می نماید.

وی که سابقه مربیگری در تیم های پایه فوتبال ایران را نیز در کارنامه دارد راجع به حضور شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: امیدوار هستم با صحبت هایی که از او شنیدم تغییرات عظیمی در راستای اهداف توسعه ای برای فوتبال ملی و باشگاهی رقم بخورد. او برای اینکه پیروز گردد باید از فوتبالی ها بطور گسترده استفاده کند. تجربه ای که اهل فن دارند می تواند او را یاری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1449

به "رئیس فدراسیون از فوتبالی ها استفاده کند، پرسپولیس شانس اول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس فدراسیون از فوتبالی ها استفاده کند، پرسپولیس شانس اول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید