خبرنگاران روستانشینان بوکان از ورود مسافران جلوگیری می نمایند

به گزارش نامیت، مهاباد- خبرنگاران- بخشدار بخش مرکزی بوکان گفت: برای جلوگیری و قطع زنجیره کرونا روستاییان این شهرستان در ایام تعطیل از ورود مهمان و مسافران به داخل روستا جلوگیری می نمایند.

خبرنگاران روستانشینان بوکان از ورود مسافران جلوگیری می نمایند

حسن خضری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به احتمال حضور مسافران از سایر شهرستان ها و دیگر استان های کشور در این ایام از سال، علاوه بر نظارت بر مبادی ورودی و خروجی شهرستان، دهیاران و اعضای شورای روستاها با همکاری مردم نظارت بر مبادی ورودی روستاها را نیز تشدید نموده اند.

وی ادامه داد: در بعضی از روستاها ورود و خروج خودرو نیز کنترل شده و هنگام وارد شدن به داخل روستا از طریق یک دستگاه تراکتور ماشین ها ضدعفونی و گندزدایی می گردد.

وی با بیان اینکه در روستاهای گردشگری با جدیت بیشتری ورود و خروج مسافران و گردشگران کنترل می گردد، گفت: روستاهای گردشگری این شهرستان مهمانان نوروزی و گردشگران را به داخل روستا راه نمی دهند و در این راستا از گردشگران درخواست می گردد که به روستاهای هدف گردشگری بوکان مسافرت نکنند.

بخشدار مرکزی بوکان ادامه داد: به همین دلیل 170 روستای این شهرستان با همکاری بخشداران و دهیاران و مدیریت جهاد کشاورزی علیه ویروس کرونا ضدعفونی وگندزدایی شد.

به گزارش خبرنگاران، مبادی ورودی شهر بوکان با تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا با نظارت و شدت بیشتری کنترل خواهد شد.

بوکان دارای 172 روستا در 2 بخش مرکزی و سیمنه است که 2 روستای آن خالی از سکنه است؛ این شهرستان بعد از ارومیه دارای بیشترین تعداد افراد مبتلا به کروناست.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 834

به "خبرنگاران روستانشینان بوکان از ورود مسافران جلوگیری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روستانشینان بوکان از ورود مسافران جلوگیری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید