اعطای سفرکارت 20 میلیون تومانی برای رونق گردشگری

به گزارش نامیت، به منظور رونق هرچه بیشتر سفر و کمک به فروش صنایع دستی تفاهم نامه ای میان وزارت میراث فرهنگی و بانک ملت جهت صدور کارت سفر به ارزش 20 میلیون تومان صادر شد.

اعطای سفرکارت 20 میلیون تومانی برای رونق گردشگری

در جلسه مشترک علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت، تفاهم نامه ای مبنی بر اعطای کارت سفر به ارزش 20 میلیون تومان به منظور رونق سفر و گردشگری به امضا رسید.

به موجب این تفاهم نامه سفر کارت ملت به مبلغ 20 میلیون تومان، با نرخ چهار درصد، تنفس یک ماهه و پرداخت 18 ماهه به هر فرد متقاضی سفر اعطا می شود و افراد می توانند برای خرید تور از دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، اقامت در مراکز اقامتی رسمی و تحت نظارت میراث فرهنگی و مراکز رسمی فروش صنایع دستی، از این سفر کارت که مهلت اعتبار آن پنج ماهه است، استفاده کنند.

علی اصغر مونسان در مراسم امضای این تفاهم نامه گفت:

در ابتدای صحبتم از بانک ملت که این طرح را اجرایی کرده، تشکر می کنم. این طرح پروژه خوبی است که امروز عملیات اجرایی آن آغاز شده است. بانک ملت یک بانک پیشرو در کشور است و خیلی امیدوارم که سفر کارت ملت با سفر کارت های قبلی متفاوت باشد و به عنوان یک طرح پیروز پیش برود.

وی افزود:

فرایند ای که تا کنون طی شده، نشان دهنده این است که این طرح پیروز خواهد بود. یکی از مهم ترین ویژگی های این سفر کارت این است که نرخ آن چهار درصد است که نرخ پایینی است؛ ضمن این که در این طرح گروه های هدف به خوبی دیده شده اند و اقشار مختلف مردم می توانند از این سفر کارت استفاده کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه گفت:

اجرای این طرح می تواند زنجیره ای از مشاغل را در بر گیرد و با توجه به این که گردشگری یک زنجیره وسیعی است، اعطای سفر کارت ملت می تواند موجب رونق اقتصادی در بخش های مختلف شود.

محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت، ضمن ابراز امیدواری از تاثیر مثبت این طرح در رونق گردشگری، چنین گفت:

با شیوع کرونا شاهد بودیم که بسکمک از مشاغل آسیب هایی دیدند که در این میان صنعت گردشگری نیز متحمل آسیب هایی شد و در چنین شرایطی بانک ملت ورود پیدا کرده است و با امضای این تفاهم نامه در پی حمایت از صنعت گردشگری هستیم. هدف ما از امضای این تفاهم نامه، کمک به توسعه گردشگری، رونق سفر و نیز رونق فروش صنایع دستی است؛ چراکه اعتقاد ما بر این است که رونق گردشگری باعث رونق در سایر حوزه ها نیز می شود.

حسین اربابی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل رانی، نرخ پایین بهره سفر کارت ملت نسبت به سایر سفر کارت ها از جمله مزایای آن دانست.

در خاتمه این مراسم، تفاهم نامه اجرای این پروژه سفر کارت ملت از طریق وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مدیرعامل بانک ملت امضا و رونمایی شد.

منبع: کجارو
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1937

به "اعطای سفرکارت 20 میلیون تومانی برای رونق گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای سفرکارت 20 میلیون تومانی برای رونق گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید