خلاء در خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) باید به کمترین حد برسد

به گزارش نامیت، استاندار خراسان رضوی گفت: سیاستگذاری ها و هدف گذاری ها ادامه می یابد تا خلاء موجود در خدمت به زائران امام رضا (ع) در به کمترین حد خود برسد.

خلاء در خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) باید به کمترین حد برسد

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: همه افرادی که می خواهند در امر خدمت به زائران مشارکت داشته باشند، احتیاج به ساماندهی دارند که این کار باید به وسیله مردم انجام گردد.

او اضافه کرد: با اشاره به اینکه گاهی در امر خدمت رسانی، سرگرم ملزومات می شویم و هدف که تربیت زائران در مسیر اهل بیت (ع) است را فراموش می کنیم، بیان نمود: خدمت وسیله ای برای هدف است و برای تحقق هدف باید مخاطب مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اهداف تربیتی زائر، نباید به دهه آخر صفر محدود گردد. مردم احتیاج های مختلفی در امر زیارت دارند که باید در اسرع وقت به آن احتیاج ها پاسخ داد.

نظری بیان نمود: با توجه به اینکه زائران به مناسبت های مختلف برای زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد مشرف می شوند، خدمت رسانی به زائران نیز باید در طول سال مد نظر باشد.

او توضیح داد: هر ساله و در مسیر خدمت رسانی، مسائلی وجود دارد که با به روز رسانی، در سال های آینده باید شاهد کمتر شدن مسائل باشیم، زیرا هدف، خدمت رسانی با کیفیت به زائر است.

خبرنگاران خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2090

به "خلاء در خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) باید به کمترین حد برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاء در خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) باید به کمترین حد برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید