خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 1 مایورکا؛ استخراج طلا از برزیل (تور ارزان برزیل)

به گزارش نامیت، رئال مادرید با درخشش ستاره های برزیلی خود با نتیجه 1-4 از سد مایورکا گذشت.

خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 1 مایورکا؛ استخراج طلا از برزیل (تور ارزان برزیل)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان برزیل هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در روز مصدومیت کریم بنزما و غیبت این ستاره فرانسوی، رودریگو و وینیسیوس جونیور در خط حمله رئال مادرید عملکرد درخشانی داشته و عامل اصلی رجحان 1-4 این تیم در برنابئو برابر مایورکا لقب گرفتند.

مایورکا بازی را بهتر شروع کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی پاس مافئو می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه زمینی موریکی با عکس العمل خوب تیبو کورتوا همراه شد. در دقیقه 14 تونی کروس شانس خود برای گلزنی را از فاصله ای قابل توجه امتحان کرد، اما ضربه این ستاره آلمانی راهی به دروازه مایورکا نیافت.

دقایقی بعد پاس بلند تونی کروس را فده والورده در محوطه جریمه تبدیل به موقعیت مناسبی برای گلزنی رودریگو کرد، اما ضربه این بازیکن زاویه نداشت و در اختیار دروازه بان مایورکا نهاده شد.

در دقیقه 35 این ملاقات مایورکا به گل اول دست یافت. ارسال لی کانگ این از سمت راست با ضربه سر فنی و دقیق موریکی از زاویه ای سخت همراه شد و توپ با گذر از تیبو کورتوا وارد دروازه رئال مادرید شد.

اما رئال مادرید خیلی زود در صدد جبران برآمده و در ثانیه های خاتمهی نیمه اول به گل تساوی رسید. روی پاس دنی سبایوس، والورده در پشت محوطه جریمه مایورکا صاحب موقعیت شده و با یک ضربه فوق العاده و دقیق به گوشه دروازه، گل تساوی را به ثمر رساند و در نهایت دو تیم با قبول مساوی 1-1 به رختکن رفتند.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم ادن هازارد با فداکاری و در شرایطی که خودش می توانست ضربه بزند توپ را به وینیسیوس جونیور پاس داد، اما این ستاره برزیلی تعلل به خرج داد و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 65 گرنیر با حرکتی فوق العاده و تکنیکی از سد دو مدافع رئال مادرید گذشت و در منطقه ای بسیار خوب فرصت گلزنی برای سانچس فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت تا این فرصت فوق العاده از دست برود.

هفت دقیقه بعد رئال مادرید پیروز به زدن گل دوم شد. رودریگو با حرکتی انفرادی و در سمت چپ محوطه توپ را به وینیسیوس جونیور رساند و این ستاره برزیلی بعد از گذر از سد مدافع حریف، با ضربه ای فنی و نرم به گوشه دروازه توانست گل دوم را به ثمر برساند.

رئال مادرید در دقیقه 89 به گل سوم نیز دست یافت. با پاس دنی کارواخال، رودریگو با حرکتی فنی و انفرادی بین سه مدافع مایورکا در موقعیت گلزنی نهاده شد و با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

این خاتمه کار نبود و در دقیقه 94 ارسال ایستگاهی به وسیله تونی کروس با ضربه دقیق و والی آنتونی رودیگر تبدیل به گل شد و رئال مادرید 1-4 در این ملاقات به رجحان دست یافت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2064

به "خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 1 مایورکا؛ استخراج طلا از برزیل (تور ارزان برزیل)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی رئال مادرید 4 ، 1 مایورکا؛ استخراج طلا از برزیل (تور ارزان برزیل)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید