داستان نوجوان اون سر جهان منتشر شد

به گزارش نامیت، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، جیدن پسری گوشه گیر است. اتفاقاتی که در دوران کودکی از سر گذرانده باعث شده تا معنای دوست داستن و عشق ورزیدن به خانواده و اطرافیان را از یاد ببرد؛ درواقع مسیر زندگی، او را به عادت های خاصی وا داشته است؛ مثلا برخلاف هم سن وسال هایش از سختی کشیدن لذت می برد و سعی می نماید اندک چیزهای باارزش زندگی اش مانند شکلات ها و هدایایش را در گوشه ای پنهان کند تا مبادا آنها را از دست بدهد. البته هیچ چیزی در این جهان نیست که به مقدار جریان الکتریسیته برایش مجذوب کننده باشد.

داستان نوجوان اون سر جهان منتشر شد

او به همراه پدر و مادرخوانده اش در جست وجوی یافتن عضو جدیدی از خانواده راهی سفر دور و دراز می گردد. در این سفر اتفاقاتی رخ می دهد که دریچه جدیدی از زندگی را به روی او می گشاید.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

وقتی بالاخره نوبت پروازشان اعلام شد، جیدن هنوز هوشیار بود. پنی به شانه جیدن تکیه داده و به خواب رفته بود. آن ها به سوی هواپیمایی کوچک به راه افتادند. پنی و او در یک طرف ردیف نشستند و استیو در ردیف روبه رویی جای گرفت. هواپیما از آن نوع هواپیماهای ملخ دار بود و همین جیدن را عصبانی می کرد. دوباره عینک آفتابی اش را روی چشمانش گذاشت. در پرواز کسی را که شبیه آمریکایی ها باشد، ندید. دوباره یاد این موضوع افتاد که به گفته پنی، فقط تعداد اندکی از آمریکایی ها تابه حال از قزل اوردا بچه ای را به فرزندی قبول نموده اند..

کتاب اون سر جهان به قلم سینتیا کادوهاتا با ترجمه مریم حسن زاده عربانی از سوی انتشارات آلاچیق کتاب در 208 صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای 115 هزار تومان برای نوجوانان منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 2216

به "داستان نوجوان اون سر جهان منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان نوجوان اون سر جهان منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید