دستورالعمل برگزاری امتحانات نیم سال اول دانشگاه یاسوج اعلام شد

به گزارش نامیت، معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج در اطلاعیه ا دستور العمل جامع برگزاری امتحانات پایانی نیم سال اول تحصیلی 1400-1399 این دانشگاه را اظهار داشت.

دستورالعمل برگزاری امتحانات نیم سال اول دانشگاه یاسوج اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه یاسوج در اطلاعیه ا دستورالعمل جامع برگزاری امتحانات انتهای نیم سال اول تحصیلی 1400-1399 این دانشگاه را گفت.

با توجه به راه اندازی سامانه آموزش مجازی مودل moodle، مدرسان دانشگاه مجازند با هماهنگی دانشجویان خود، یکی از دو سامانه مودل moodle یا ادبی کانکت connect adobe را برای امتحان انتهای درس خود انتخاب کنند.

با توجه به حساسیت امتحانات انتهای نیم سال 1399 لازم است دانشجویان صرفاً با کد کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه های آموزش مجازی شوند و از حضور به صورت مهمان خودداری کنند.

دانشجو می تواند در بازه حذف اضطراری درس یا دروس نظری یا عملی خود را حذف کنند مشروط بر آن که واحد های باقیمانده از حد نصاب کارشناسی: 12 واحد، کارشناسی ارشد: 8 واحد، دکتری: 6 واحد کمتر نگردد.

نظر به اینکه کلاس های آموزشی به صورت مجازی در نیم سال اول 99 بطور کامل تشکیل و سامانه های آموزشی با حداقل مشکل سرویس های لازم ارائه شده است؛ لذا امکان حذف نیم سال بدون احتساب میسر نیست.

با توجه به تعطیلی چند هفته در نیم سال اول 99 در صورت درخواست دانشجو، حذف بدون احتساب نیم سال مذکور صرفاً برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی که اقدام به اخذ انتها نامه یا رساله کرده اند با تایید استاد راهنما، گروه و دانشکده امکان پذیر است.

در صورتی که واحد باقی مانده دانشجو در نیم سال اول 99 کمتر از 12 گردد، مشروطی وی لحاظ نمی گردد؛ بنابراین تاثیر این مشروطی در ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال دوم 99 دانشجو نیز لحاظ نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1383

به "دستورالعمل برگزاری امتحانات نیم سال اول دانشگاه یاسوج اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دستورالعمل برگزاری امتحانات نیم سال اول دانشگاه یاسوج اعلام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل برگزاری امتحانات نیم سال اول دانشگاه یاسوج اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید