دکوراسیون زیبا با دیوارپوش چرمی

به گزارش نامیت، دیوارپوش چرمی از جمله دیوارپوش های جدید است که امروزه در طراحی نمای داخلی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد . این نوع دیوارپوش به صورت نرم, توپر و سه بعدی طراحی میشود و در انواع مکانها از جمله ساختمان های تجاری, مسکونی, لابی هتل ها و… کاربرد دارد. دیوارپوش چرمی نوعی عایق حرارتی محسوب میشود که فضای خانه شما را گرم نگه میدارد. استفاده از چرم در ساختمان, نمایی رسمی به آن میدهد و در عین حال محیط آن را گرم میکند و آرامش را در آن فضا به ارمغان می آورد.

دکوراسیون زیبا با دیوارپوش چرمی

دیوارپوش چرمی در رنگ و طرح متنوع به بازار عرضه میشود و هم برای دیوار و هم برای کف ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. این دیوارپوش ها علاوه بر اینکه عایق حرارتی هستند نقش عایق صوتی را نیز بازی میکنند. استفاده از چرم در کف ساختمان از انتقال گرما جلوگیری میکند و در مکان هایی که سر و صدی وارد شده به مکان بسیار زیاد است میتوان از این نوع دیوارپوشها استفاده نمود.

نصب دیوارپوش چرمی

نصب لایه های چرم به عنوان دیوارپوش یا کفپوش ساختمان کمی مشکل و زمان بر است. قبل از نصب دیوارپوش های چرمی باید یک تخته چند لایه بر روی سقف یا دیوارها قرار گیرد. سطح این تخته باید کاملا صاف و یک دست باشد. سپس بر روی این تخته چند لایه چسب زده و لایه های چرم را بر روی آنها قرار میدهند.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 581

به "دکوراسیون زیبا با دیوارپوش چرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون زیبا با دیوارپوش چرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید