رئیس ستاد مشترک ارتش اردن با وزیر دفاع عراق ملاقات کرد

به گزارش نامیت، رئیس ستاد مشترک ارتش اردن طی سفر امروز به بغداد با وزیر دفاع عراق ملاقات گفت وگو کرد.

رئیس ستاد مشترک ارتش اردن با وزیر دفاع عراق ملاقات کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع عراق طی بیانیه ای از ورود سرلشکر یوسف الحنیطی رئیس ستاد مشترک ارتش اردن به بغداد اطلاع داد.

در بیانیه وزارت دفاع عراق که نسخه ای از آن در پایگاه خبری بغداد الیوم منتشر شد، آمده است: امروز (سه شنبه - 1 ژوئن)، رئیس ستاد مشترک ارتش اردن وارد عراق شد و آدینه عناد، وزیر دفاع عراق در مقر وزارت دفاع از او استقبال کرد.

بنا بر این گزارش، قرار است دو طرف در مورد چندین موضوع از جمله، تامین امنیت مرزهای بین دو کشور، تکمیل پرونده های نشست های سه جانبه بین بغداد، امان و قاهره رایزنی نمایند.

چند ماه پیش بود که خبرگزاری رسمی اردن از استقرار یگان های گارد مرزی و گروهی از نیروهای ویژه و نیروهای واکنش سریع با پشتیبانی نیروی هوایی این کشور در مرز شمالی و شرقی مشترک این کشور با عراق اطلاع داد.

امان گفت که نیروهای ویژه و واکنش سریع شامل تیم های ویژه مأموریت های امنیتی، آموزش دیده و مجهز به سلاح، تجهیزات و مهمات و ابزارهای لازم هستند و علاوه بر آن هواپیماهای نیروی هوایی در طول 24 ساعت آماده پشتیبانی از نیروهای زمینی برای انجام مأموریت ها و ممانعت از عملیات نفوذ و قاچاق و مقابله با تهدیدات و چالش های پیشروی کشورهای منطقه هستند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1591

به "رئیس ستاد مشترک ارتش اردن با وزیر دفاع عراق ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس ستاد مشترک ارتش اردن با وزیر دفاع عراق ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید