سیاست نقل و انتقالاتی یحیی لو رفت!، جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد

به گزارش نامیت، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر حفظ بازیکنان فعلی این تیم منتظر معین شرایط آنها برای فصل آینده است.

سیاست نقل و انتقالاتی یحیی لو رفت!، جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر ایران در حالی ادامه دارد که پرسپولیس با کسب 45 امتیاز از 22 بازی یکی از جدی ترین مدعیان کسب عنوان قهرمان است. شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی خود در این مسابقات کوشش می نمایند اما توجه طرفداران به جابجایی تابستانی باعث اظهار نظر مسئولان باشگاه در این زمینه شده است.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از خاتمه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا درباره شایعه جدایی بازیکنانی که قراردادشان در خاتمه فصل به اتمام می رسد اظهار نظر کرد و گفت: مذاکره با آنها را شروع نموده ایم. درخواست کتبی و شفاهی هم داده ایم تا پای میز مذاکره بنشینند اما هنوز نیامده اند.

شکوری در حالی به عنوان سخنگوی باشگاه صحبت از کوشش برای تمدید قرارداد امید عالیشاه، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری کرد که هیچ یک از آنها هنوز راضی به مذاکره برای امضای قرارداد جدید نشده اند.

ضمن اینکه کنعانی زادگان به طور قطعی از این تیم جدا شده تا فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند. احمد نورالهی نیز پیگیر مذاکرات خود برای پیوستن به جمع لژیونرهای قطری است و از نگرفتن مطالبات فصل جاری خود ناراضی است.

این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در گفتگوهای اخیر خود روی این موضوع تاکید نموده تا قرارداد بازیکنان تمدید گردد.

گل محمدی بر خلاف مسئولان باشگاه در جریان مذاکرات بازیکنان با سایر تیم ها نیز هست و به آنها بابت دریافت بیش از یک میلیون دلار حق می دهد تا به فکر آینده اقتصادی خود باشند. همین موضوع باعث شده تا سرمربی آرام سرخپوشان برای ارائه لیست خرید تیمش دور از هرگونه حاشیه منتظر تکلیف بازیکنانی باشد که می خواهند بفرایند و سپس درباره تعداد بازیکنان جدید این تیم و پست هایی که احتیاج به جذب مهره دارد تصمیم گیری کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت بر خلاف فصل گذشته تصمیم دارد کمترین تغییر را در لیست بازیکنان این تیم به وجود آورد تا استخوان بندی تیمش دچار تغییر مجدد نگردد.

او فصل گذشته 10 بازیکن جدید را به پرسپولیس آورد که از بین آنها تنها آرمان رمضانی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد تا به استقلال تهران بپیوندد. سیاستی که تابستان 1400 تغییر نموده و یحیی تنها قصد تکمیل لیست بازیکنان خود با توجه به بازیکنانی که می فرایند را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1578

به "سیاست نقل و انتقالاتی یحیی لو رفت!، جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست نقل و انتقالاتی یحیی لو رفت!، جدایی مدافع پرسپولیس قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید