راهیابی 293 اثر به نمایشگاه دوسالانه بسته ها

به گزارش نامیت، چهارمین نمایشگاه دوسالانه بسته ها با حضور 293 اثر از 29 بهمن تا 8 اسفند در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

راهیابی 293 اثر به نمایشگاه دوسالانه بسته ها

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی؛ چهارمین دوسالانه بسته ها، رویداد مستقل طراحی بسته بندی ایران به برگزاری نمایشگاه آثار نهایی اش نزدیک شده است. از میان 500 اثری که تا 5 آبان 1400 به دبیرخانه این دو سالانه ارسال شده اکنون صورت بندی آثار نهایی برای برگزاری نمایشگاه به وسیله هیات داوران تعیین شده است.

بر اساس این گزارش پس از داوری های انجام شده از 500 اثر ارسالی 293 اثر از 131 شرکت کننده واجد شرایط شرکت در دوسالانه شناخته شده اند. این آثار در نمایشگاهی که اواخر بهمن و اوایل اسفند سال جاری برپا خواهد شد به نمایش درخواهند آمد.

بعلاوه نزدیک به 100 اثر از 16 کشور جهان از سوی 20 شرکت کننده که اغلب استودیو های دیزاین بودند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. هنرمندانی از کشور های آمریکا، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، روسیه، بلاروس، لهستان، هنگ کنگ، مصر، یونان، ارمنستان، ترکیه، مکزیک، سوئد، ویتنام در دوسالانه 1400 شرکت خواهند داشت.

در خلال برگزاری نمایشگاه هم مراسم اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره در تاریخ 5 اسفند 1400 برگزار خواهد شد.

دوسالانه بسته ها یک رویداد مستقل ایرانی است که به همت وب سایت بسته ها هر دو سال یکبار در فضای دیزاین و طراحی بسته بندی محصولات در ایران و جهان برگزار می گردد. به این ترتیب هر دو سال یکبار دیزاینر های ایرانی و جهانی در کنار هم به رقابت می پردازند و کوشش می گردد تا هم فرصتی برای نمایش محصولات باکیفیت بالا فراهم آید و هم اینکه با ایجاد یک فضای رقابتی صنعت بسته بندی در ایران دگرگون گردد.

این دو سالانه مانند بسیاری از جوایز بین المللی از دو بخش اهدای جایزه و نمایش آثار جشنواره تشکیل شده است. در سال های گذشته نمایشگاه آثار هنرمندان این دو سالانه به رویدادی محبوب در میان علاقه مندان به صنعت بسته بندی تبدیل شده بود و سال جاری هم نمایشگاه آثار نهایی راه یافته به این جشنواره حد فاصل 29 بهمن تا 8 اسفند 1400 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1945

به "راهیابی 293 اثر به نمایشگاه دوسالانه بسته ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی 293 اثر به نمایشگاه دوسالانه بسته ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید