راه اندازی سیستم صدور بلیط های آنلاین برای بازدید از قاب دبی

به گزارش نامیت، بازدید از قاب دبی آسان شد و اکنون با قیمتی ناچیز، علاقه مندان می توانند بلیط های این آسمان خراش را به صورت آنلاین تهیه نمایند.

راه اندازی سیستم صدور بلیط های آنلاین برای بازدید از قاب دبی

بازتماشامایندگان اکنون می توانند بلیط های بازدید از قاب دبی را به صورت آنلاین از وب سایت آن بخرند و دیگر نیازی به منتظر ماندن در صف برای ورود به این جاذبه گردشگری کشور امارات که تنها 6 ماه از عمر آن می گذرد، نیست.

روز چهارشنبه در برج دو قلوی 150 متری مجهز به پل آسمان (Sky Bridge)، وب سایت و اپلیکیشن موبایلی قاب دبی با حضور داوود عبدالرحمان الحجیری، مدیر کل شهرداری دبی، افتتاح شد.

او در این مراسم گفت که صدور بلیط های الکترونیکی از بار ترافیکی منطقه می کاهد و به بازتماشامایندگان یاری می نماید تا برای مقابله با نوسانات آب و هوایی برنامه ریزی نمایند. این امر بعلاوه باعث می گردد که ازدحام مردم در باجه صدور بلیط کمتر گردد و شرایط آسان تر و بهتری را برای بازدید نمایندگان در قاب دبی فراهم می نماید. از زمان افتتاح این برج در تاریخ 1 ژانویه تا به حال، بیش از 466٬000 نفر از قاب دبی بازدید نموده اند.

بلیط های آنلاین برای بچه ها و افراد سالخورده تنها با هزینه کمی صادر می گردد و افراد دارای نیازهای ویژه نیز می توانند به صورت رایگان از این آسمان خراش دارای روکش طلا تماشا نمایند.

سیستم خرید بلیط آنلاین با همکاری Etisalat راه اندازی شده است که سیستم آنلاین آن، قیمت بلیط، بازه های زمانی برای بازدید و تعداد بلیط های موجود را نشان می دهد. این سیستم مشابه سیستم صدور بلیط های آنلاین برج خلیفه عمل می نماید.

شهرداری دبی تأیید نموده است که هیچ افزایشی در قیمت بلیط هایی که در محل صادر می نمایند، اعمال نخواهند کرد؛ محمد مبارک الموتوی، معاون کل دبیرخانه شهرداری دبی در امر ارتباطات و بخش عمومی، گفت که آن ها تا کنون هیچ پیشنهادی مبنی بر تغییر قیمت دریافت ننموده اند.

قاب دبی اکنون در حال آنالیز این موضوع است که به دولت اجازه بدهد عملیات خود در پل آسمان را مشروط به ایجاد هیچگونه مزاحمتی برای بازتماشامایندگان، ادامه بدهند.

خالد سلطان هیلال ال سویدی، مدیر گروه امکانات تفریحی، خاطر نشان کرد که اکنون، آن ها میزبان رویدادهای خاصی هستند که هیچ وقفه ای در ساعت های معمول بازدید از برج وارد نمی نمایند. در صورت لزوم به تعطیلی برج طی دوره های زمانی خاص، بازتماشامایندگان تنها به وسیله کانال های رسانه های اجتماعی قاب دبی در این مورد آگاه خواهند شد.

با توجه به سایت های جعلی که با نام قاب دبی در فضای مجازی فعال هستند، شهرداری دبی از گردشگران و ساکنان شهر دبی خواسته است که از تهیه بلیط از سایت های غیررسمی پرهیز نمایند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1889

به "راه اندازی سیستم صدور بلیط های آنلاین برای بازدید از قاب دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سیستم صدور بلیط های آنلاین برای بازدید از قاب دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید