گران ترین رستوران های دبی را بیشتر بشناسیم

به گزارش نامیت، معرفی شهر دبی

شهر دبی، یکی از بزرگترین شهرهای خاورمیانه و کشور امارات می باشد و به عنوان ثروتمند ترین شهر شناخته شده است و گران ترین رستوران های دبی این شهر را معروف کرده اند. دین رسمی مردم این شهراسلام است اما درصدی مسیحی و هندو نیز در شهر دبی وجود دارد. زبان رسمی آن ها عربی و واحد پولشان درهم می باشد .امروزه شهر دبی ، به عنوان یک شهر تجاری و بازرگانی پیروز در منطقه خاورمیانه شناخته شده است و بخش بزرگی از درآمد این شهر از طریق گردشگری ، بازرگانی و مالی تأمین می شود . وجود جاذبه های گردشگری زیبا مانند برج های بلندی مانند برج عرب ، برج خلیفه، بزرگراه ها و مراکز خرید معروف و بین المللی آن باعث شده است گردشگران زیادی به سمت این شهر روانه شوند. در کنار این جاذبه های گردشگری ، رستوران های شیک و گرانقیمتی قرار دارند که تنوع غذایی و چیدمان غذاهای آن بی نظیر است. برای تکمیل لذت سفر خود در دبی به گران ترین رستوران های دبی سر بزنید.

گران ترین رستوران های دبی را بیشتر بشناسیم

رستوران های دبی

شهر مدرن و ثروتمند دبی، امروزه به واسطه برج های بلند ، مراکز خرید بین المللی ، سواحل زیبا و رستوران های نابش معروف شده است. معمولا افراد ثروتمند به این شهر سفر می کنند و بعد از گشت و گذار در این شهر، ترجیح می دهند که وعده های غذایی خود را در گران ترین رستوران های دبی صرف کنند و از طعم غذاهای متنوع و بین المللی و چیدمان های بی نظیرشان لذت ببرند.

معرفی گران ترین رستوران های دبی

در شهر زیبای دبی می توان علاوه بر بازدید از برج ها و مراکز خرید معروف آن، برای خوردن وعده های شام و نهار خود متناسب با سلیقه خود رستوران ها را انتخاب کرد.بعضی افراد به ویژه افراد ثروتمند گران ترین رستوران های دبی و یا عده ای رستوران های سنتی و عده ای نیز رستوران های ارزان را انتخاب کنند.اکثر گران ترین رستوران های دبی در داخل برج های معروف قرار دریافتد که در ادامه بحث تعدادی از این رستوران ها را معرفی می کنیم.

رستوران ایندگو بای ونیت دبی

این رستوران که در لیستگران ترین رستوران های دبی قرار گرفته است، انواع غذاهای آسیایی ، هندی و حلال را سرو می نماید. بهترین و خوشمزه ترین غذاهای این رستوران، غذاهای هندی آن است که طرفداران زیادی پیدا کرده است .در این رستوران غذاهای گیاهی نیز پخته می شود .چیدمان غذاهای این رستوران طوری است که می توان در کنار غذایی که سفارش داده اید، انواع ترشیجات ، سبزی ها و دسرهای متنوع را ببینید. ساعات کار این رستوران از ساعت دوازده ظهر تا نوزده عصر می باشد و نیز پارکینگ و اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار افرادی که به این رستوران مراجعه می کنند، قرار می دهد .

رستوران آرمانی دبی

در این رستوران نیز غذاهای آسیایی، هندی سرو می شود و از گران ترین رستوران های دبی می باشد. این رستوران معروف به رستوران امل نیز معروف است. ساعات کاری این رستوران از ساعت هفت صبح تا یازده شب است و خدمات متنوعی را به افرادی که به این رستوران می آیند، عرضه می نماید.علاوه بر اینها فضای این رستوران بسیار رمانتیک می باشد و لذت وعده های غذایی به ویژه شام را چند برابر می نماید. این رستوران در برج خلیفه واقع شده است و همین باعث شده است که در لیست گران ترین رستوران های دبی قرار گیرد.

رستوران المحاره دبی

این رستوران یکی از گران ترین رستوران های دبی است و در برج العرب واقع شده است و طراحی بی نظیری دارد.این رستوران به صورت آکواریومی ساخته شده است و علاوه بر لذت بردن از طعم غذاهای این رستوران ، می توان از تماشای ماهی های متنوع لذت برد. در این رستوران علاوه بر غذاهای آسیایی، غذاهای دریایی و اروپایی سرو می شود و از جمله خدمات و امکانات این رستوران می توان به اینترنت پرسرعت ، وی آی پی و پارکینگ اشاره نمود و در لیست گران ترین رستوران های دبی قرار گرفته است. هزینه صرف یک وعده غذا در این رستوران بیش از صد و بیست دلار می باشد. ساعات کاری این رستوران از دوازده و نیم ظهر تا یازده شب می باشد.

رستوران پیرچیک دبی

این رستوران بزرگ را می توان برای ملاقات های مهم خود انتخاب کرد . در منوی غذایی این رستوران اسامی غذاهای اروپایی ، مدیترانه ای و دریایی به چشم می خورد. در این رستوران نیز امکانات رایگانی مانند اینترنت پرسرعت ، پارکینگ و صندلی چرخدار در اختیار افراد قرار می گیرد.ساعات کاری این رستوران بین دوازده و نیم ظهر تا دو بعد از ظهر و ساعت هفت عصر تا یازده و نیم شب می باشد. هزینه صرف غذا در این رستوران بالا است و اسم این رستوران را در شمار گران ترین رستوران های دبی قرار داده است.

رستوران اتمسفر

این رستوران که در لیست لوکس ترین رستوران های دبی قرار گرفته است، در بالای شهر قرار گرفته است و از داخل این رستوران می توان تمام شهر را نظاره کرد. در منوی این رستوران انواع غذاهای دریایی، فرانسوی و اروپایی دیده می شود. این رستوران در بالاترین طبقه برج خلیفه قرار گرفته است و باعث ثبت آن در رده گران ترین رستوران های دبی شده است.

رستوران لا پتیت مزون دبی

این رستوران لوکس که از دوازده ظهر تا یازده شب باز است و در مرکز بین المللی مالی دبی قرار گرفته است. برخلاف اسم این رستوران که فرانسوی است، خود رستوران فرانسوی نیست. منوی این رستوران شامل غذاهای اروپایی، فرانسوی، ایتالیایی و مدیترانه است و در لیست گران ترین رستوران های دبی قرار گرفته است.

رستوران جونسویی دبی

در این رستوران انواع غذاهای آسیایی یافت می شود و سبک آشپزی و چیدمان این رستوران ، چینی و ژاپنی است که در برج العرب و ساحل الجمیرا قرار گرفته است . ساعات کاری این رستوران از ساعت نوزده عصر تا بیست و سه شب می باشد و قیمت غذاهای آن بیش از صد و چهل و پنج دلار است و به همین دلیل جزو گران ترین رستوران های دبی است .

ستوران زوما

در این رستوران که غذاهای آسیایی سرو می شود ، لحظات دلنشین و طعم های متنوع را برای مراجعه کننده گان به این رستوران لوکس را فراهم می آورد . از جمله امکانات این رستوران می توان به پارکینگ ، غذاخوری خصوصی و صندلی چرخدار اشاره نمود . این رستوران در مرکز خرید مالی گیت ویلیج ساخته شده است و ساعات کاری آن از دوازده ظهر تا پانزده بعد از ظهر و نوزده عصر تا یک شب می باشد و جزو گران ترین رستوران های دبی محسوب می شود.

رستوران الدوار

این رستوران لوکس که از گران ترین رستوران های دبی است، در جاده ساحلی الخلیج واقع شده است و بر روی بام یکی از برج های معروف دبی قرار گرفته است .سبک معماری این رستوران از سبک های قدیمی آمریکایی اقتباس شده است و به صورت گردان است و نحوه چیدمان این رستوران باعث شده است که این رستوران را برای برگزاری مراسمات مانند تولد و مهمانی های خصوصی انتخاب کنند . در این رستوران غذاهای اروپایی و آسیایی با طعم و کیفیت عالی پخته می شود و قرار دریافت بخش غذاخوری این رستوران در روبه روی برج خلیفه ، لذت غذاخوردن در این رستوران را چند برابر کرده است و آن را در شمار گران ترین رستوران های دبی قرار داده است.

رستوران أما سینا

این رستوران که با سبکی سنتی ساخته شده است در منطقه د. والک قرار گرفته است . در این رستوران علاوه بر لذت بردن از غذاهای متنوع و خوشمزه می توان از غذا خوردن در فضای باز لذت برد . بخش بیرونی این رستوران به سبک چادرهای صحرایی درست شده است . طراحی منحصر به فرد و سنتی این رستوران ، آن را در لیست گران ترین رستوران های دبی قرار داده است.

علاوه بر رستوران های لوکس ذکر شده ، رستوران هایی مانند میاکو ، سی فود ، سلبریتیز، ارکیده سفید و اسکاتس در دبی وجود دارد که با عرضه خدمات و غذاهای لوکس در لیست گران ترین رستوران های دبی قرار گرفته اند.

منبع: دلتابان
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 275

به "گران ترین رستوران های دبی را بیشتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین رستوران های دبی را بیشتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید