راه چاره جدید بایرن مونیخ برای جذب ستاره رئال

به گزارش نامیت، رادیو مونته کارلو مدعی شد ممکن است بایرن مونیخ برای جذب اشرف حکیمی حاضر به انتقال لوکاس هرناندز به برنابئو باشد.

راه چاره جدید بایرن مونیخ برای جذب ستاره رئال

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عملکرد فوق العاده اشرف حکیمی، مدافع راست و مراکشی در ترکیب دورتموند در فصل جاری باعث شده بسیاری از تیم های عظیم اروپایی از جمله بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و اینتر برای خرید این بازیکن اقدام نمایند و به نظر می رسد باشگاه آلمانی جدی تر از دیگر رقبا به دنبال جذب اشرف حکیمی است.

رئال مادرید علیرغم رابطه خوبی که با بایرن مونیخ دارد، حاضر نیست اشرف حکیمی را با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو واگذار کند و با توجه به شرایط اقتصادی نه چندان مساعد فعلی، باشگاه آلمانی میخواهد با گزینه معاوضه بازیکن رئال مادرید را راضی کند. لوکاس هرناندز در فصل جاری صندلی ثابتی در ترکیب بایرن نداشته و اخباری در خصوص تمایل پاری سن ژرمن نیز به جذب این بازیکن منتشر شده است.

لوکاس هرناندز، مدافع جوان و فرانسوی سال گذشته از اتلتیکومادرید راهی آلیانس آره نا شد، اما بایرن مونیخ می خواهد او را به عنوان بخشی از قرارداد اشرف حکیمی به رئال مادرید واگذار کند تا اینگونه مقدمات این انتقال فراهم گردد. قرارداد دو ساله و قرضی مدافع مراکشی با دورتموند به اتمام رسیده و او طبق قاوان باید به برنابئو بازگردد، اما ترس از نیمکت نشینی باعث شده اشرف حکیمی در خصوص آینده تردید داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 977

به "راه چاره جدید بایرن مونیخ برای جذب ستاره رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره جدید بایرن مونیخ برای جذب ستاره رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید