بارسلونا - پاریس، اولین آزمون اروپایی پوچتینو برابر بارسای اوج گرفته

به گزارش نامیت، در ملاقاتی حساس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بارسلونا در خانه به ملاقات پاری سن ژرمن می رود.

بارسلونا - پاریس، اولین آزمون اروپایی پوچتینو برابر بارسای اوج گرفته

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب با برگزاری دو ملاقات آغاز می گردد. ملاقاتهایی پرهیجان در استادیوم هایی تقریبا خالی از تماشاگر که همچنان متاثر از شیوع ویروس کرونا هستند.

پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بدون نیمار برزیلی یکی از بهترین گلزنان خود، بارسلونا را پیش رو دارد. ملاقات رفت دو تیم سه شنبه هفته جاری در نوکمپ برگزار خواهد شد. درخشش مویس کین در هفت های اخیر ممکن است سبب گردد تا پوچتینو این مهاجم ایتالیایی را در خط حمله در کنار کیلیان ام باپه قرار دهد.

بارسلونا هم در هفته های اخیر اوج گرفته و درخشش مسی در بازیهای گذشته طرفداران این تیم اسپانیایی را امیدوار نموده است که بتوانند پاریس را از لیگ قهرمانان کنار بزنند.

پاری سن ژرمن قبل از ملاقات برابر بارسلونا توانست با نتیجه 2 بر یک نیس را در لیگ فرانسه شکست دهد. مائوریسیو پوچتینو که اخیرا به ویروس کرونا مبتلا شده بود تازه کارش را در این تیم آغاز نموده است. او توانست تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و حالا ماموریتی سخت در پاری سن ژرمنی دارد که در ابتدای فصل توماس توخل را به دلیل نتایج ضعیف از سمت خود برکنار کرد.

پیروزی 5 بر یک تیم کاتالانی مقابل آلاوس نشان داد این تیم اسپانیایی به خودش آمده است. لیونل مسی در سال جدید 9 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است تا نشان دهد به دوران اوج برگشته و حالا در بهترین شرایط برابر پاریس قرار خواهد گرفت.

در دیگر ملاقات این شب از رقابت ها لایپزیگ در مجارستان میزبان لیورپول است. به دلیل ممنوعیت ورود از بریتانیا به آلمان، این ملاقات به میزبانی لایپزیگ در بوداپست مجارستان برگزار می گردد. تیم یورگن کلوپ روزهای سخت و بحرانی را سپری می نماید.

چهار باخت در 6 بازی اخیر در لیگ برتر انگلیس، اتفاق عجیب و غیرقابل پیش بینی بوده است که برای لیورپول اتفاق افتاده و یورگن کلوپ می داند برای رهایی از این شرایط چاره ای جز حذف تیم آلمانی ندارد تا بتواند اعتبار خدشه دار شده خودش را به دست بیاورد.

برنامه بازی ها

سه شنبه 28 بهمن

لایپزیگ - لیورپول

بارسلونا - پاری سن ژرمن

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1369

به "بارسلونا - پاریس، اولین آزمون اروپایی پوچتینو برابر بارسای اوج گرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا - پاریس، اولین آزمون اروپایی پوچتینو برابر بارسای اوج گرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید