رکورد در افزایش مبتلایان به کرونا در پایتخت چین

به گزارش نامیت، پایتخت چین شاهد افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا طی چند روز اخیر بوده است.

رکورد در افزایش مبتلایان به کرونا در پایتخت چین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، چین امروز (شنبه) بالاترین آمار تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در 4 روز اخیر در پکن را بیان کرد.

کمیسیون بهداشت ملی از ابتلای 21 مورد جدید در سرزمین چین در روز آدینه اطلاع داد که نسبت به روز قبل از آن که 13 نفر اعلام شده بود افزایش یافته است.

در پکن نیز 17 مورد جدید ابتلا به کرونا گزارش شد که در مقایسه با11 مورد روز قبل افزایش نشان می دهد و یک رکورد از ابتدای 20 ژوئن به بعد به شمار می رود.

البته چین به یک شرکت فراوری کننده واکسن ویروس کرونا مجوز انجام آزمایشات بالینی را صادر کرد.

شرکت محصولات شیمیایی چونگ کینگ ژیفی امروز (سه شنبه) با اعلام این خبر گفت که مجوز شروع آزمایشات بالینی را از دولت چین دریافت نموده است.

محققان و شرکتهای چینی درحال آزمایش شش واکسن احتمالی درمان ویروس کرونا در مرحله بالینی هستند و بیش از ده ها واکسن در سراسر جهان در مراحل آزمایشی برای درمان ویروسی قرار دارند که تا کنون منجر به مرگ بیش از 470 هزار نفر شده است.

با وجود آزمایشات گسترده هیچ یک از این واکسن ها تا کنون پیروز به عبور از مرحله سوم آزمایشات بالینی، مرحله ای حساس و ضروری برای ورود به بازار مصرف نشده اند.

به گفته مدیر کل سازمان جهانی بهداشت تنها طی هشت روز گذشته یک میلیون مورد ابتلای جدید به این بیماری همه گیر به ثبت رسیده است. این در حالی است که رسیدن موارد ابتلا به کووید-19 به یک میلیون مورد در ابتدای همه گیری این بیماری سه ماه طول کشیده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1019

به "رکورد در افزایش مبتلایان به کرونا در پایتخت چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد در افزایش مبتلایان به کرونا در پایتخت چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید