زمینه تحرک مالی در قزوین با حمایت از حضور سرمایه گذاران ایجاد می گردد

به گزارش نامیت، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین گفت: از حضور سرمایه گذاران در استان حمایت می گردد تا توسعه و رشد استان بیشتر و تحرک مالی در کنار تحرک فرهنگی، اجتماعی رخ دهد.

زمینه تحرک مالی در قزوین با حمایت از حضور سرمایه گذاران ایجاد می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات دانلود کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران ، آئین افتتاحیه مجموعه تفریحی و ورزشى تالار شهر قزوین با حضور استاندار قزوین، معاونین استاندار، اعضای شورای شهر و مسئولان استانى برگزار گردید.

فریدون همتی استاندار قزوین، در این مراسم با بیان اینکه لازمه جذب نیروی انسانی فرهیخته و کارآفرینان پیروز، ایجاد زیرساخت های ضروری است اظهار کرد: برای ایجاد این زیرساخت ها باید در استان مجموعه و مراکز فرهنگی، هنری، تاریخی، ورزشی و امثال آن داشت تا زمینه توسعه، رشد و پیشرفت استان فراهم گردد.

وی اضافه نمود: برنامه بلندمدت کشور جذب 20 میلیون گردشگر خارجی است که باید برای رسیدن به این مقصود اهرم های رونق گردشگری را ایجاد کنیم.

همتی با اشاره به وجود منابع غنی تاریخی، باستانی، فرهنگی، وجود مردمان نیک اندیش در کشور توضیح داد: این منابع سرشار، برای گردشگران بسیار جذاب است لذا به عنوان یک سرمایه بی خاتمه که می تواند جایگزین منابع نفت و گاز کشور گردد، باید به آن نگاه گردد.

این مسئول یکی از ابزارها و زیرساخت های مورد احتیاج استان را مجموعه هایی چون تالار شهر دانست و گفت: این مجموعه که امید است در آینده نزدیک فاز سوم آن نیز به بهره برداری برسد، فرصت جدیدی را برای استان ایجاد می نماید.

استاندار قزوین در انتها اعلام کرد: از حضور سرمایه گذاران در استان حمایت می گردد تا توسعه و رشد استان بیشتر و تحرک مالی در کنار تحرک فرهنگی، اجتماعی رخ دهد.

به گزارش خبرنگاران، فاز دوم تالار شهر شامل مجموعه ورزشی و تفریحی است که از ویژگی های آن می توان به دومین استخر استاندارد و بین المللی کشور، اولین سالن اسکواش استان، سالن بولینگ و سالن بدن سازی اشاره نمود.

این مجموعه در سه فاز به مساحتی بالغ بر 22 هزار مترمربع روبروى دانشگاه آزاد اسلامی باراجین واقع شده که برای تکمیل آن 60 میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 778

به "زمینه تحرک مالی در قزوین با حمایت از حضور سرمایه گذاران ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه تحرک مالی در قزوین با حمایت از حضور سرمایه گذاران ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید