سبدهای گل زینت بخش پل های سواره رو منطقه 19 شدند

به گزارش نامیت، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 19 گفت: معابر اصلی و پل های سواره روی منطقه 19 مزین به سبد گل های بهاری شدند.

سبدهای گل زینت بخش پل های سواره رو منطقه 19 شدند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، مهدی راهنمایی شهردار منطقه 19 با اشاره به انجام این فعالیت در راستای استقبال از نوروز 1401 گفت: به همین دلیل 20 سبد گل در محورهای ورودی منطقه شامل پل های ابتدای بزرگراه خلیج فارس، حاشیه بزرگراه آزادگان، پل های شهید کاظمی، شهید سروری، شقایق، شکوفه، شهید سروری بوستان بزرگ ولایت و ... به مساحت حدودی 500 متر مربع کاشته شد.

وی بعلاوه از کاشت گل های فصلی از نوع شب بو و بنفشه در عرصه فضای سبز منطقه اعم از بوستان ها، پل ها و لچکی ها اطلاع داد و اضافه نمود: در آستانه فصل بهار 30 فرش گل نیز در حاشیه بزرگراه ها و معابر اصلی این منطقه کاشته شد.

راهنمایی ادامه داد: با توجه به مساعد شدن هوا و افزایش تردد شهروندان در معابر و فضاهای شهری، عملیات ایمن سازی بوستان ها در قالب برطرف نواقص و بازسازی المانها و مبلمان پارکی، معابر و ابینه، استخرها، آبنماها، دریاچه ها و پمپ ها در حال انجام است.

شهردار منطقه 19 گفت: به همین دلیل بوستان مطهری نیز برای استفاده افراد کم توان مناسب سازی و بوستان های فاقد وسایل تندرستی و ست های بازی نیز تجهیز می شوند.

راهنمایی در خاتمه اعلام نمود: آنالیز شرایط فعال بودن سرویس ها و چشمه ها، بهینه سازی سیستم آبیاری فضای سبز با هدف جلوگیری از هدررفت منابع آبی، برطرف نواقص روشنایی بوستان ها و شستشو و رنگ آمیزی المان ها و مبلمان پارکی از دیگر اقدامات اجرایی به منظور آماده سازی معابر و فضاهای شهری برای استقبال از فصل بهار هستند

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1977

به "سبدهای گل زینت بخش پل های سواره رو منطقه 19 شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبدهای گل زینت بخش پل های سواره رو منطقه 19 شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید