سرمایه گذاران حوزه فناوری از 11 کشور جهان بهمن ماه به تهران می آیند

به گزارش نامیت، با حمایت شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در جهت توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و فناورانه ایرانی، در بهمن ماه نشستی با حضور سرمایه گذارانی از 11 کشور جهان در تهران برگزار می گردد.

سرمایه گذاران حوزه فناوری از 11 کشور جهان بهمن ماه به تهران می آیند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهمن ماه امسال نشستی با حضور سرمایه گذارانی از 11 کشور جهان با حمایت شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در جهت توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و فناورانه ایرانی، در تهارن برگزار می گردد.

در این نشست که با نام نشست سرمایه گذاری فناوری TIM2020 نامگذاری شده است، سرمایه گذارانی از 11 کشور جهان حضور خواهند یافت. این سرمایه گذاران از دو رده سرمایه گذاران فرشته و صندوق های سرمایه گذاری جسورانه خواهند بود و طرح ها و پروژه های مبتنی بر فناوری ایرانی را جهت سرمایه گذاری احتمالی مورد ارزیابی قرار خواهند داد. فرصت های کم نظیری مانند نیروی انسانی فراوان و مالی در کنار محصولات دانش بنیان ارزان، سرمایه گذاران خارجی را علی رغم تحریم های یکجانبه، علاقه مند نموده است که زیست بوم دانش بنیان ایرانی را مورد توجه قرار دهند.

در این رویداد سرمایه گذاری، همچنین فرصت های سرمایه گذاری موجود در دیگر کشور ها نیز با شرکت نمایندگان به اشتراک گذاشته می گردد.

سرمایه گذاران حاضر در این نشست در حوزه های مختلفی مانند:فینتک، سلامت، گردشگری، بازی های رایانه ای، صنایع غذایی، .... طرح های پیشنهادی و فرصت های موجود را مورد آنالیز قرار خواهند داد.

از دیگر برنامه های این رویداد می توان به برگزاری پنل های تخصصی، کارگاه آموزشی و ارائه فرصت های سرمایه گذاری بین المللی اشاره نمود.

رئیس شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر لزوم جسارت مدیریتی در توجه به بازار های صادراتی دیگر کشورها، اظهار کرد: باید فرصت های صادراتی را یک به یک مورد توجه و واکاوی قرار داد و از ایرانیان خارج کشور نیز برای صادرات ایده های دانش بنیان یاری گرفت.

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران اضافه کرد: تسهیلات فن بازار محدود به شرکت های دانش بنیان نیست وتمامی واحد های فناوری که شرکت دانش بنیان محسوب نمی شوند، نیز می توانند از آن تسهیلات استفاده نمایند.

لازم به ذکر است؛ دومین نشست سرمایه گذاری فناوری در تاریخ 15 و 16 بهمن ماه امسال برگزار می گردد؛ علاقه مندان جهت ثبت نام و حضور در نشست می توانند به سایت TIM.d8tten.org مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 671

به "سرمایه گذاران حوزه فناوری از 11 کشور جهان بهمن ماه به تهران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران حوزه فناوری از 11 کشور جهان بهمن ماه به تهران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید