سریال های محرم چه زمان پخش می شوند؟

به گزارش نامیت، تلویزیون برخلاف سال های گذشته، پخش سریال های محرمی را پس از تاسوعا و عاشورای حسینی به روی آنتن می برد.

سریال های محرم چه زمان پخش می شوند؟

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، زمان پخش هر کدام از این سریال های محرم و صفر آمده است:

زمین گرم پس از عقیق می آید

زمین گرم به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله که نخستین تجربه کارگردانی این نویسنده محسوب می گردد، سریالی است که برای پخش از شبکه سه سیما در ایام محرم ساخته شده است.

سریال عقیق به کارگردانی بهرنگ توفیقی، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه نمایندگی محمدرضا شفیعی که محصول سال 96 است از 29 مرداد به روی آنتن شبکه سه رفته است. به گفته روابط عمومی شبکه سه این سریال 11 قسمتی بوده و قسمت دهم این سریال آدینه ـ نهم شهریور ماه ـ به روی آنتن رفت. پس از انتها عقیق، زمین گرم نعمت الله برای پخش از شبکه سه آماده می گردد.

در مجموعه زمین گرم بازیگرانی چون مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغرهمت، نادر فلاح، کامران تفتی، جهان مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی، وحید فعال و... حضور دارند.

در خلاصه داستان زمین گرم آمده است: بعد از سال ها بی خبری دو برادر از هم، برادر عظیم تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می گذارد به سراغ برادر کوچک تر می رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی عظیم می نماید.

نجلا سریال ویژه اربعین

نجلا دیگر سریال شبکه سوم سیما است که با مشارکت سیمافیلم در حال فراوری است. این مجموعه برای دهه آخر ماه صفر همزمان با اربعین حسینی روی آنتن این شبکه خواهد رفت. سریال نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه نمایندگی سعید سعدی اول تیرماه جلوی دوربین رفت و به گفته تهیه نماینده 30 درصد از کار تصویربرداری سریال باقی مانده است.

حسام منظور، مهرآوه شریفی نیا، آزیتا حاجیان، سوگل طهماسبی، راهنمایی هاشمی، مهرداد ضیایی، سارا رسول زاده، سیروس همتی، علی غابشی، مصطفی ساسانی، مرتضی شاکر، جواد پورزند و... بازیگران سریال نجلا هستند.

بوم و بانو هفته آینده آماده پخش می گردد

سریال بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه نمایندگی آرمان زرین کوب از 15 شهریور ماه روانه آنتن شبکه دو سیما می گردد.

این مجموعه به سفارش شبکه دو سیما سال گذشته مقابل دوربین رفت.

بوم و بانو مقطع تاریخی دوره پهلوی را به نمایش می گذارد و کاری در حوزه تاریخ معاصر به شمار می آید. نویسندگی این مجموعه را که روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی است، شعله شریعتی و اعظم بهروز بر عهده داشته اند.

در این مجموعه بازیگرانی چون بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا، فریبا متخصص در نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار، مسعود رایگان در نقش تیمسار افشار، ساغر قناعت، مهدی احمدی و دیبا زاهدی ایفای نقش می نمایند.

سریال سرزده 11 شهریور به آنتن می سد

سریال سرزده که برای پخش از شبکه یک سیما فراوری شده است از سه شنبه (11شهریور) به روی آنتن می رود.

سرزده عنوان مجموعه ای تلویزیونی است که با راهنمایی و مشارکت مرکز سیمای استان ها و در مرکز خراسان رضوی فراوری شده است.

داستان حول محور اصلان و رضا که دوستان دوران جوانی و رقبای کشتی چوخه بوده اند می گذرد که دست روزگار جهت آن ها را از یکدیگر جدا نموده است. این مینی سریال به کارگردانی بهادر اسدی ساخته شده و در 9 قسمت آماده پخش شده است.

بازیگرانی همچون بهرنگ علوی، علی انصاریان، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، یاشار هاشم زاده، رامبد شکرابی و امیربهادر اورعیبه در سرزده به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: namit.ir شناسه مطلب: 1119

به "سریال های محرم چه زمان پخش می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال های محرم چه زمان پخش می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید